toisen ketjun inspiroimana.. ARVAA IKÄ-kuvaketju. kuka uskaltaa mukaan?!

Vierailija zzz
[QUOTE="Huh";28093324]42v[/QUOTE]

:D HAH, joo, sen takia varmaan alkossakin kysytään aina välillä papereita kun näytän nelikymppiseltä :D. Camoon.

(Silloin menisi läpi jos oisin laittanut sen kuvan missä mulla on musta lyhyt peruukki ja silmälasit, silloin tosiaan oisin mennyt 4-kymppisestä :p)
 
Ssss
:D HAH, joo, sen takia varmaan alkossakin kysytään aina välillä papereita kun näytän nelikymppiseltä :D. Camoon.

(Silloin menisi läpi jos oisin laittanut sen kuvan missä mulla on musta lyhyt peruukki ja silmälasit, silloin tosiaan oisin mennyt 4-kymppisestä :p)
Kyllä minkin sinua lähemmäs nelikymppiseksi olisin arvellut. Ehkä se on vain tuo hämärä kuva.
 
rietas
:D HAH, joo, sen takia varmaan alkossakin kysytään aina välillä papereita kun näytän nelikymppiseltä :D. Camoon.

(Silloin menisi läpi jos oisin laittanut sen kuvan missä mulla on musta lyhyt peruukki ja silmälasit, silloin tosiaan oisin mennyt 4-kymppisestä :p)
Siis kuvan ottohetkellä olit 31, niinhän kirjoitit?

No miksi kuvittelet näyttäväsi kymmenen vuoden päästä huomattavan paljon vanhemmalta?
 
rietas
Kyllä minusta on ihan realistista olettaa että 41v näyttää vanhemmalta kuin 31v :D. Toki en sitä toivo ja hienoa jos näytän silloin samalta kuin tänään, mutta en pidä sitä kovin todennäköisenä.
Erilaiselta, joo, mutta kuinka paljon? Niin paljon, että ihan kauhistut jos joku veikkaa sua nyt nelikymppiseksi, vaikka olet kolkyt? Sorry, nykynelikymppiset vaan on ihan freesin näköisiä ilmestyksiä hyvinkin usein :)

(Mutta toi meikki sulla kuvassa... se saa sut näyttämään ihan vähintäänkin ikäiseltäsi.)
 
"vieras"
Tästä lähin on BlackDahlialta kielletty meikkipussiin koskeminen,tuo meikitön kuva on nätti ja freesi, mitä ihmettä sinä niillä meikeillä teet kun saat kymmenen vuotta lisää naamaan? :D
Enkä nyt tarkoita pahalla, tuo freesi-look sopii vaan tosi paljon paremmin. :)
 
Vierailija zzz
40 v ?

Ihosta ehkä nuorempi, kuva voi häivyttää uurteet ja ihohuokoset, mutta piirteet on vanhan naisen. Roikkuvat yläluomet, roikkuva huuli.
Harmi kun mulla ei ole koneella lapsuusajan kuvia, joissa on ihan yhtä "roikkuva" eli paksu huuli ja "roikkuvat" eli raskaat yläluomet :). Yllättävää miten kuvasta ilmeisesti tulee ikäistäni vanhempi vaikutelma, kun tosiaan livenä kaikki (siis ihan virallisetkin kuten alkossa, lääkärillä jne) ikäoletukset menevät aina nuorempaan suuntaan. Ehkä sitten näytän vanhalta mutta luonnossa elehdin kuni nuori varsa, hämäten kaikkia tai jotain :D.
 
se samaaa
Harmi kun mulla ei ole koneella lapsuusajan kuvia, joissa on ihan yhtä "roikkuva" eli paksu huuli ja "roikkuvat" eli raskaat yläluomet :). Yllättävää miten kuvasta ilmeisesti tulee ikäistäni vanhempi vaikutelma, kun tosiaan livenä kaikki (siis ihan virallisetkin kuten alkossa, lääkärillä jne) ikäoletukset menevät aina nuorempaan suuntaan. Ehkä sitten näytän vanhalta mutta luonnossa elehdin kuni nuori varsa, hämäten kaikkia tai jotain :D.

Sitä ei aina itse näe kuvassa sitä mitä muut näkee.

Uskon että olet luonnossa paljon nuoremman näköinen ja ihan jopa eri näköinen. tuo kuva on aika kamala ei pahalla. Uskon että olet oikeasti ihan viehättävä ilmestys. Kuvat on vain kuvia.
 

Yhteistyössä