The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Opiskeleeko kukaan aikuiskoulutuksessa mitään? Lueskelin noita hakukriteereitä tuol, ja yks oli kahden vuoden työkokemus..mistä hitosta olisin työkokemusta saanut kun ei ole koulutusta alalle? Vai lasketaanko tuohon mikä tahansa työkokemus, miulla tosin ei ole kuin työharjotteluja tehty, työkkärin kautta..
 
Lilith Le Nuit
Opiskeleeko kukaan aikuiskoulutuksessa mitään? Lueskelin noita hakukriteereitä tuol, ja yks oli kahden vuoden työkokemus..mistä hitosta olisin työkokemusta saanut kun ei ole koulutusta alalle? Vai lasketaanko tuohon mikä tahansa työkokemus, miulla tosin ei ole kuin työharjotteluja tehty, työkkärin kautta..
Mä opiskelen. Mulla on yli 20v. kokemus omalla alalla. Entäs teinien kanssa opiskelu?
 
Opiskeleeko kukaan aikuiskoulutuksessa mitään? Lueskelin noita hakukriteereitä tuol, ja yks oli kahden vuoden työkokemus..mistä hitosta olisin työkokemusta saanut kun ei ole koulutusta alalle? Vai lasketaanko tuohon mikä tahansa työkokemus, miulla tosin ei ole kuin työharjotteluja tehty, työkkärin kautta..
Kannattaa kysellä oppilaitoksesta. Tod näk mikä vaan työkokemus. Täälläpäin pääsee ainakin hyvin helpolla sisään.
 
kahvikirahvi
Balalalaalalaa. Millekkähän sitä alkais, nyt on siisti vaatekaappi mulla. Käytiin pp.n kans lähikaupassakin ja ihana rakas meni sit päikkäreille :heart:

Tiskata pitäis mut en tahoooooo. Vihaan tiskaamista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä