Viking Line pienentää lautasia buffetissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Grace"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viikkarilla ole mitään ruumiintarkastusta. Olet nyt ihan hukassa :D

"Nyt toimitusjohtaja lisää vettä myllyyn sanomalla suoraan, ettei kaikkien kansalaisten kannata suunnata satamaan.

- Viking Grace on pitkälti loppuunmyyty, ja sillä on korkeammat hinnat. Miksi tulla sinne, jos on vähän rahaa, silloin ollaan väärällä laivalla, hän sanoo.

Backmanin mukaan Viking Line aloittaa myös tarkastukset terminaaleissa, jottei ylimääräinen alkoholi virtaisi laivaan matkustajien mukana. Seulonta tulee olemaan tiukka.

- Omia viinoja on ihan turha yrittää tuoda laivaan, se on hukkaan heitettyä viinaa, koska ne otetaan pois. "

Toimitusjohtaja IS:lle: Viking Grace on rahattomille väärä laiva | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

[QUOTE="vieras";28088463]Itse otan vain vähän yhdelle lautaselle, joten pelkät kylmät ruoat voivat olla 3 lautasta.. pelkästään katkaravut ovat sen yksi lautanen.

Jos sinä tykkäät mätätä kaikki samalle lautaselle, niin se on sinun tapasi. =)[/QUOTE]

En syö kun 2-3 laatua per lautanen. Miksi ahmisin 20 sorttia joista lähes kaikki jättää ainakin 1/3 syömättä? Miksi ottaisin perunalle oman lautasen ja lohelle oman lautasen kun voin sen perunan yhdistää kalan kanssa nauttivaksi?

[QUOTE="Grace";28088478]"Nyt toimitusjohtaja lisää vettä myllyyn sanomalla suoraan, ettei kaikkien kansalaisten kannata suunnata satamaan.

- Viking Grace on pitkälti loppuunmyyty, ja sillä on korkeammat hinnat. Miksi tulla sinne, jos on vähän rahaa, silloin ollaan väärällä laivalla, hän sanoo.

Backmanin mukaan Viking Line aloittaa myös tarkastukset terminaaleissa, jottei ylimääräinen alkoholi virtaisi laivaan matkustajien mukana. Seulonta tulee olemaan tiukka.

- Omia viinoja on ihan turha yrittää tuoda laivaan, se on hukkaan heitettyä viinaa, koska ne otetaan pois. "

Toimitusjohtaja IS:lle: Viking Grace on rahattomille väärä laiva | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi[/QUOTE]

Etkö sä tajua mitä eroa on laukkujen tarkastuksessa ja ruumiintarkastuksessa. Et näköjään :D

minä olen varmaan kaikkien sivistyneiden kauhu tuolla laivalla :D
Otan kyllä joka laatua kalapöydästä, kaikkea yhden ;) joka laatua lihapöydästä jne.
Mistäpä sitä maistamatta tietää ;)

[QUOTE="Grace";28088351]Meillä esim. on kahdeksan hengen perhe. 6 juo vettä ja 2 maitoa. Hintaa aterialle tulee laivalta ostettuna 8x36€ = 288 €[/QUOTE]

kannattasiko sit mennä sinne mis punnitaan ruoka. meil kaks aikuista ja laps söi siellä 20€:lla mahat täyteen. sama laiva.

[QUOTE="Grace";28091136]Ja kansimatkustajilla on sekin vaikeus, että kannella ei ole sähköpistorasiaa johon voisi laittaa vaikka vedenkeittimen tai sähkögrillin.[/QUOTE]

Mutta kaaugrilli toimii, ainut vaan että kovin sateisella ja tuulisella ilmalla ei kannata tehdä ruokaa jollei ole mitään katosta.
Tosin jos ottaa oman teltan mukaan on tämäkin ongelma ratkottu

[QUOTE="Grace";28088351]Meillä esim. on kahdeksan hengen perhe. 6 juo vettä ja 2 maitoa. Hintaa aterialle tulee laivalta ostettuna 8x36€ = 288 €[/QUOTE]

Mä olen kyllä samaa mieltä. Haluaisin, että edelleen juomansa saisi ostaa erikseen. Niin buffet-ruuankin hinta olisi järkevä. Meillä minä saatan juoda lasin tai kaksi ruuan kanssa, mies ei käytä alkoholia lainkaan. Ollaan sitten käyty syömässä esim. pasta-lautaset, jolloin aterian hinta on reilun kympin, mutta erityisesti mun teinipoikani tykkäisi syödä siellä buffassa.