The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hulluja ovat..

Jos ne siirretään alkoon niin ei haittaa. Se on lähellä mutta helvetinmoinen ryysis siellä olis aina.
mullakin on ihan lähellä joten ei haittaisi :D

ja kun juon niin harvoin ja vähän kerrallaan niin sitten voisin ostaa vähän enemmän kerralla

mutta silti juoda yhä se 1-2 kerralla :D

*muoks. baarissa juon vähän enemmän kuin 1-2 mutta sitäkin harrastan melko harvoin :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28088108:
Böö taas pikanen kurkkaus :D

Mitäs piiskaa täällä jaetaan? :p

Emmä mitää angry birdsejä saanu tehtyä, ku tein ruokaa ja syötiin.. Nyt sit kai olis pakko mennä tekee niitä, ku huome tullaa hakeen....
pitää kanssa varoa ettei riisit ole kattilanpohjassa :D
 
Iltapäivää! Tänään oli rento päivä, töissä aamulla pyörähdin pika pikaa tekemässä muutaman homman ja loppupäivä istuttiin pilkillä / kahvilla parin kaverin kanssa...
Huomenna sitten vielä työpäivä ja sitten TALVILOMALLE lomps =)
 
Iltapäivää! Tänään oli rento päivä, töissä aamulla pyörähdin pika pikaa tekemässä muutaman homman ja loppupäivä istuttiin pilkillä / kahvilla parin kaverin kanssa...
Huomenna sitten vielä työpäivä ja sitten TALVILOMALLE lomps =)
alkuiltaa :)

olipas sulla kiva työpäivä :D

onkos lomasuunnitelmia?

mä jo melkein lomalla, tänään ja huomenna vapaat, lauantaina töitä ja sitten L O M A

eikä mitään sen kummempia lomasuunnitelmia
 
IhanaValo
Väsyttää..

Joku laittanu kauniin naisen kuvan, "miun makuun" vaan vähän liikaa käytetty rusketusvoidetta.

Koitan miettiä isälleni lahjaa, 60v. synttärit on tänään ja viikonloppuna vissiin mennään käymään. Jotain pientä ois kiva viedä vaikka sanoi ettei tarvi mitään.
 
Birdsit pyöritelty.. kymmenkunta lintua ja viis possua, toivottavasti kelpaa "tilaajalle" :)

Nyt tarvii vähän omakehua, pomo soitti ja kysy multa minkä vuoron haluun ja muut hän päättää ite, eli oon mä vissiin jotain hyvää saanu aikaseksi :D

Hiihtää olis tehny mieli lähtiä, mut pakkasmittari ei oo mun kanssa asiasta samaa mieltä, joten pysyn kotona.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä