kahvikirahvi
:snotty:mutta ei ainakaan mulla
sitäpaitsi mulla on niin jäykkä että tuun varmasti ekana
:snotty:mutta ei ainakaan mulla
sitäpaitsi mulla on niin jäykkä että tuun varmasti ekana
sinä senkin:snotty:
Mää oon tässä ihan kauhee :ashamed: Vaikka itekki kuvittelisin että kuuntelen, ja samalla silmäilen vaikka lehteä, nii ei onnistu. Mulla se on tuo teksti joka nielaisee ajatukset kokonaan.tietokonepelin tai jonkun muun kiinnostavan parista huikattu "joo joo" ja "kuulin" eivät oikeesti meinaa mitään muuta kuin että "voisitko lopettaa mun häiritsemisen"
Mulla käy samoin, mutta mää oon oppinu keskeyttämään puuhani kuunnellakseni. Mulle selvis eilen että mp.llä alkaa ens viikolla talviloma ja sen pikkuveli kuulemma tulee meille yöks joku päivä. Kuulemma oon kuullut siitä aiemminkin...Mää oon tässä ihan kauhee :ashamed: Vaikka itekki kuvittelisin että kuuntelen, ja samalla silmäilen vaikka lehteä, nii ei onnistu. Mulla se on tuo teksti joka nielaisee ajatukset kokonaan.
Mun pikkuveljellä on tapana tehä niin, et kun se huomaa et mää lakkasin kuulemasta ni se alkaa puhua vaan kaikkea jargonia, ja oottaa kauan menee ennenku mää huomaanMulla käy samoin, mutta mää oon oppinu keskeyttämään puuhani kuunnellakseni. Mulle selvis eilen että mp.llä alkaa ens viikolla talviloma ja sen pikkuveli kuulemma tulee meille yöks joku päivä. Kuulemma oon kuullut siitä aiemminkin...
*puhaltaa* Säi säi pikku sormea vaikka haavoittuikin synnin purkissa :hug:No olisin minä nyt yhden säälipisteen voinut vastaanottaa. Nyt se sentään on enimmäkseen tyrehtynyt, mutten voi käyttää hiiren rullaa normaalilla sormella enkä kymmenjärjestelmääkään kunnolla. :'(
mä oon kanssa jäykkämutta ei ainakaan mulla
sitäpaitsi oon niin jäykkä että pullahan varmasti ekana
suositteliko sullekkin voikkamaikka kesätöitä teeveehoolla?mä oon kanssa jäykkä
pitkänä en voi olla kovinkaan notkea
joku pitkä varmasti on notkea mutta se en ole minä
vainnijuurikin näin, lapsille saa tarjota vain ekolookisella puulaudalla pilkottua luomua ja pitää pilkkoa hiiliteräsveitsellä koska rosteriveitsissä on nikkeliä
sehän on raskasmetalli ja saattaa tulla jopa jostain talvivaarasta
Mun pikkuveljellä on tapana tehä niin, et kun se huomaa et mää lakkasin kuulemasta ni se alkaa puhua vaan kaikkea jargonia, ja oottaa kauan menee ennenku mää huomaan
ei tainnut tai sitten ei vaan kehdannut sanoasuositteliko sullekkin voikkamaikka kesätöitä teeveehoolla?
rautakankena
Just oli Lukolla 16-vuotias laituri Tapparapelissä. Jääkiekossa on nykysin liikaa väkivaltaa ja rumia taklauksia, mikä johtuu siitä, että äijät suurenee ja paino nousee, mutta siihen oikeaoppiseen taklaamiseen ei viitsitä perehdyttää sillon junnuina, jolloin kädet nousee ja taklaillaan, vaikka toinen on irti laidasta. Pelaajat ei myöskään osaa nykyisin enää ottaa taklauksia vastaan niin hyvin, kuin ennen.Tuota en kiellä yhtään, itelläkin aikoinaan legot lähtenyt tuon vuoksi. Se vain on sellainen laji että tulee osumia, nopeatempoista ja fyysistä touhua. Hieman ihmettelin tuota että miten 17v poikanen tuonne kaukaloon pääsi pelailemaan kun asiasta ensimmäistä kertaa hehkutettiin teinisensaationa. Toisaalta Ruutu olis tehnyt saman kenelle tahansa vastustajalle..
No mää aattelin tollasella kevyellä alottaa Kerrankin, kun täällä on puhuttu jostain aiheesta, josta mä voisin jauhaa tuntitolkulla, nii pitihän sitä yrittää lämmitellä vielä.. Ku noi työt häiritsee mun palstailua..Hyvä avaus alastulo :kiss:
Hei :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28087703:Nii ja hei vaan
*kirotut työt* :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28087775:No mää aattelin tollasella kevyellä alottaa Kerrankin, kun täällä on puhuttu jostain aiheesta, josta mä voisin jauhaa tuntitolkulla, nii pitihän sitä yrittää lämmitellä vielä.. Ku noi työt häiritsee mun palstailua..
muistuukin mieleen että sähän taisit tosiaan olla kova kärppäfaniAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28087775:No mää aattelin tollasella kevyellä alottaa Kerrankin, kun täällä on puhuttu jostain aiheesta, josta mä voisin jauhaa tuntitolkulla, nii pitihän sitä yrittää lämmitellä vielä.. Ku noi työt häiritsee mun palstailua..
niinhän ne usein tekeeAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28087775:No mää aattelin tollasella kevyellä alottaa Kerrankin, kun täällä on puhuttu jostain aiheesta, josta mä voisin jauhaa tuntitolkulla, nii pitihän sitä yrittää lämmitellä vielä.. Ku noi työt häiritsee mun palstailua..
Ihanaa ku muistit, mun lempijoukkueen :kiss:muistuukin mieleen että sähän taisit tosiaan olla kova Lukkofani
se on kyllä kova tiimi
Niimpä. Onneks huomen on vapaapäivä.. Pääsee kattoo sotilaspoikia*kirotut työt* :vampire:
onneks mun pitäs vaan lukee tenttiin
Eikä mun angry birds- kakunkoristeetkaa valmistu itestään, pakko mennä väkertää niitä ja ruokaa.. Palaillaan :wave:Ei hele, ei se tenttikirja vissiin lue itseään |O
Siinon joku vika :snotty: :wave: