The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun piti purkaa puolikkaan pinnasänky, mutta mä siivosinkin vahingossa samalla vaatehuoneen (kun ei se purettu sänky muuten ois mahtunu sinne). Ja järjestelin pp.n huoneen ja vaatekaapin sekä laitoin pari tauluakin seinälle :snotty: Se tais jäädä muuten sintti nukkumaan, ku tuli hiljasta. Nyt voin siis siivota rauhassa alakerrassa, jes!

Ja tein hyvää ruokaa äskön, enkä ostanu eilen herkkuja töitten jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
tietokonepelin tai jonkun muun kiinnostavan parista huikattu "joo joo" ja "kuulin" eivät oikeesti meinaa mitään muuta kuin että "voisitko lopettaa mun häiritsemisen"
Mää oon tässä ihan kauhee :ashamed: Vaikka itekki kuvittelisin että kuuntelen, ja samalla silmäilen vaikka lehteä, nii ei onnistu. Mulla se on tuo teksti joka nielaisee ajatukset kokonaan.
 
kahvikirahvi
Mää oon tässä ihan kauhee :ashamed: Vaikka itekki kuvittelisin että kuuntelen, ja samalla silmäilen vaikka lehteä, nii ei onnistu. Mulla se on tuo teksti joka nielaisee ajatukset kokonaan.
Mulla käy samoin, mutta mää oon oppinu keskeyttämään puuhani kuunnellakseni. Mulle selvis eilen että mp.llä alkaa ens viikolla talviloma ja sen pikkuveli kuulemma tulee meille yöks joku päivä. Kuulemma oon kuullut siitä aiemminkin... :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mulla käy samoin, mutta mää oon oppinu keskeyttämään puuhani kuunnellakseni. Mulle selvis eilen että mp.llä alkaa ens viikolla talviloma ja sen pikkuveli kuulemma tulee meille yöks joku päivä. Kuulemma oon kuullut siitä aiemminkin... :D
Mun pikkuveljellä on tapana tehä niin, et kun se huomaa et mää lakkasin kuulemasta ni se alkaa puhua vaan kaikkea jargonia, ja oottaa kauan menee ennenku mää huomaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuota en kiellä yhtään, itelläkin aikoinaan legot lähtenyt tuon vuoksi. Se vain on sellainen laji että tulee osumia, nopeatempoista ja fyysistä touhua. Hieman ihmettelin tuota että miten 17v poikanen tuonne kaukaloon pääsi pelailemaan kun asiasta ensimmäistä kertaa hehkutettiin teinisensaationa. Toisaalta Ruutu olis tehnyt saman kenelle tahansa vastustajalle..
Just oli Lukolla 16-vuotias laituri Tapparapelissä. Jääkiekossa on nykysin liikaa väkivaltaa ja rumia taklauksia, mikä johtuu siitä, että äijät suurenee ja paino nousee, mutta siihen oikeaoppiseen taklaamiseen ei viitsitä perehdyttää sillon junnuina, jolloin kädet nousee ja taklaillaan, vaikka toinen on irti laidasta. Pelaajat ei myöskään osaa nykyisin enää ottaa taklauksia vastaan niin hyvin, kuin ennen.

Kuitenkin lähtisin tässä arvostelemaan eniten kurinpitoryhmää, Suomessa saa ihan liian köykäsiä rangaistuksia (jos saa ollenkaan) rumista taklauksista, ettei niistä mitään opi. Raa'asti vaan 5-10 ottelua pelikieltoa ja joukkueelle, sekä pelaajalle itselleen tuntuvat sakot. Alkais pikkuhiljaa vähenemään nuo päähänkohdistuneet, sekä laitataklaukset.
Huhtanen otti tässä taannoin siniviivalta vauhtia ja mälläs kovasen selästä laitaan, tuloksena aivotärähdys, sekä murtumia. Ainut sanktio mikä tuli, oli suihkukomennus, kurinpitoryhmän mielestä siinä ei ollut mitään sen pahempaa. Että näin.



Nii ja hei vaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28087775:
No mää aattelin tollasella kevyellä alottaa :D Kerrankin, kun täällä on puhuttu jostain aiheesta, josta mä voisin jauhaa tuntitolkulla, nii pitihän sitä yrittää lämmitellä vielä.. Ku noi työt häiritsee mun palstailua.. :( :D
*kirotut työt* :vampire:




onneks mun pitäs vaan lukee tenttiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28087775:
No mää aattelin tollasella kevyellä alottaa :D Kerrankin, kun täällä on puhuttu jostain aiheesta, josta mä voisin jauhaa tuntitolkulla, nii pitihän sitä yrittää lämmitellä vielä.. Ku noi työt häiritsee mun palstailua.. :( :D
muistuukin mieleen että sähän taisit tosiaan olla kova kärppäfani

se on kyllä kova tiimi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä