kahvikirahvi
Älästi :xmas:Twisteria korkeintaan
Älästi :xmas:Twisteria korkeintaan
Asiallisesti ja tilanteen vaatimalla arvokkuudella, tietenkin. tai sitten vain unissaniÄlästi :xmas:
En uskoAsiallisesti ja tilanteen vaatimalla arvokkuudella, tietenkin. tai sitten vain unissani
Omapa on mokasi. Olen niin asiallinen, etta oli adhd-dgn jaada saamatta ja bipo-dgnsia tarjottiin.En usko
Ettei nyt olis jotain pientä takaa-ajatusta mukanaEikös Twisteri muuten olis mainiota ajanvietettä sinne tapaamiseen?
Ei koskaan. Mutta eikös twisteri oo kivaa, mää en oo pelannu sitä vuosiin!Ettei nyt olis jotain pientä takaa-ajatusta mukana
Mä muistan hyvin kun tuo voitti 2500e oikeeta rahaa ja seuraavana päivänä hävis lähes reilusti yli tuon 2500e..Tuo pokeri on aika koukuttava, pelailin sitä paljonkin kun vanhin poika syntyi. Tosin vain kerran laitoin pelitilille rahaa ja sieltä sillointällöin hieman sain uloskin otettua, kuitenkin aina jätin hieman sinne että pystyi pelailemaan.
okei, tuossa helposti innostuu jos voittaa paljon. Mulla nousi aika mukavasti reilun vuoden aikana se aloituspanos, Viimeisessä pelissä meni puolet niin sitten päätin siirtää loput tilille ja lopetin pelailun.Mä muistan hyvin kun tuo voitti 2500e oikeeta rahaa ja seuraavana päivänä hävis lähes reilusti yli tuon 2500e..
Tuo lopetti vasta kun oli häviöllä useamman tonnin onneksi ei ole ruvennu uudestaan pelaa rahalla. Mitä nyt ulkona joskus käydessään.okei, tuossa helposti innostuu jos voittaa paljon. Mulla nousi aika mukavasti reilun vuoden aikana se aloituspanos, Viimeisessä pelissä meni puolet niin sitten päätin siirtää loput tilille ja lopetin pelailun.
:hug: :kiss:No olisin minä nyt yhden säälipisteen voinut vastaanottaa. Nyt se sentään on enimmäkseen tyrehtynyt, mutten voi käyttää hiiren rullaa normaalilla sormella enkä kymmenjärjestelmääkään kunnolla. :'(
Ei ehkä sulla mutta jollain muulla osallistujalla saattaa olla. :xmas:Ei koskaan. Mutta eikös twisteri oo kivaa, mää en oo pelannu sitä vuosiin!
mutta ei ainakaan mullaEi ehkä sulla mutta jollain muulla osallistujalla saattaa olla. :xmas:
:hug: Mitä oikeen puuhailit et kävi noin?Minusta tulee verta, kääk. Fiksua tietty raportoida palstalle, mutten viitsisi tätä lapsillekaan esitellä kun leikkivät nätisti tuolla keskenään. Kai se joskus loppuu, äsken roiskui ympäri lavuaaria.
Säilykepurkin kanteen viilsin.:hug: Mitä oikeen puuhailit et kävi noin?
Säilykepurkin kanteen viilsin.
Arvasin tämän. Hyvä äiti olisi saattanut teloa itsensä ainoastaan tuoreita, kotimaisia luomuvihanneksia pilkkomalla.herramunjee..... et kai sä vaan käytä säilykkeitä?????
niissähän on lisäaineita, hrrrrrr
juurikin näin, lapsille saa tarjota vain ekolookisella puulaudalla pilkottua luomua ja pitää pilkkoa hiiliteräsveitsellä koska rosteriveitsissä on nikkeliäArvasin tämän. Hyvä äiti olisi saattanut teloa itsensä ainoastaan tuoreita, kotimaisia luomuvihanneksia pilkkomalla.