Nyt äkkiä jotain sutinaa....
Voisko se harmailija, vaikka tulla kertoon sen fantasioista jotain taas?
Joo, säpinää säpinää nyt äkkiiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28083200:Nyt äkkiä jotain sutinaa....
Minkä ikänen sä sitten olet? ekkai sä nyt niin vanha vielä ole.Joko saa mennä nukkumaan. Minoon vanha äijä.
Myöhästyin minuutilla
ei aina voi olla ekaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28083333:Myöhästyin minuutilla
Hah, sä mikkää vanaha oo. Mulla alakaa näkymään vanahuus, ku on töissä paikassa, jossa on 12 alle 5v...Joko saa mennä nukkumaan. Minoon vanha äijä.
Höpö höpö. Minuukin väsyttää jo, oonks miekin jo vanha?Joko saa mennä nukkumaan. Minoon vanha äijä.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kertaei aina voi olla eka
kiitti mä aattelin kyl jotain muuta säpinääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28083327:
mitäs se semmonen säpinä on?kiitti mä aattelin kyl jotain muuta säpinää
Tiiän juu.. Meillä on kyllä täällä kotonaki säpinää, vähän enemmänki taas tänää. Ei oo tietoakaa kipeestä lapsesta.. *huokaus* Joko noi pennut saa laittaa sänkyy?kiitti mä aattelin kyl jotain muuta säpinää
Pitäiskö koittaa kesällä?Miten sinä syöt banaania julkisesti?
[video=youtube;fgWPk79tTYM]http://www.youtube.com/watch?v=fgWPk79tTYM[/video]
Sähän oot säpinän asiantuntija *juoksee piiloon*mitäs se semmonen säpinä on?
Tääl käy kauhee taistelu sipseistä, ihan ku joku leijonalauma raadon kimpussaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28083448:Tiiän juu.. Meillä on kyllä täällä kotonaki säpinää, vähän enemmänki taas tänää. Ei oo tietoakaa kipeestä lapsesta.. *huokaus* Joko noi pennut saa laittaa sänkyy?
Mullaki on tylsäääää.... taitaa vähän kaikilla olla tänää tällänen blääh päivä..Tylsaa... tylsaa... tylsaa...
Eli taitaa kaikki olla ihan hyvin, kun ei ole mitaan katastrofia paalla pitamassa kiireisena.
eeeeenkai, ei mulla ole hajuakaanSähän oot säpinän asiantuntija *juoksee piiloon*