kahvikirahvi
Nii-in, mitä mahtavat olla...Mitäs analyysejä täälöä jaetaan?
Nii-in, mitä mahtavat olla...Mitäs analyysejä täälöä jaetaan?
sua lukuunottamatta muut palstapojut ovat jo saaneetMitäs analyysejä täälöä jaetaan?
Mää oon penkonu kaikki puolikkaan pieneks käyneet vaatteet ja pakkaillu niitä pois ja laitan niitä vähä kiertoon On seki edistystä, tiskata kyl pitäis...Viimein sain imuroitua tääl, aamupäivä menikin ihan vaan raivatessa paikkoja...mikään ei oo täällä omalla paikallaan Vaan jo on muki ilmaantunut tietsikkapöydälle vaikka just tän tyhjensin..:kieh:
Suklaata :heart:Mitä herkkua ostais tänään kaupasta?
:heart: :kiss:Mä oon aina varma valinta
Kiitos :hug:Alastulo :hug:
Ei puhuta suklaasta..:'( Vieroituskuurilla..Suklaa on aina varma valinta
Muita ehdotuksia?Mitä herkkua ostais tänään kaupasta?
Patukkaa?Muita ehdotuksia?
Eiks sekin ole suklaata?Patukkaa?
ohosua lukuunottamatta muut palstapojut ovat jo saaneet
"Blondi meni kauppaan ja piteli kaulaansa, puristeli rintojaan, sekä hiplaili alapäätään, toisti tätä rituaalia ties kuinka kauan, kunnes joku kysyi häneltä, että mitä teet. Blondi kertoi, sen olevan hänen muistilistansa, kurkku, pari maitoa ja jotain hyvää illaksi"Muita ehdotuksia?
Ois tuplasuklaa gourmet jäätelöä tuolla, tuutko syömäänEi puhuta suklaasta..:'( Vieroituskuurilla..
Noilla muilla ollaan oltu anteliaalla päällä..
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28082598:"Blondi meni kauppaan ja piteli kaulaansa, puristeli rintojaan, sekä hiplaili alapäätään, toisti tätä rituaalia ties kuinka kauan, kunnes joku kysyi häneltä, että mitä teet. Blondi kertoi, sen olevan hänen muistilistansa, kurkku, pari maitoa ja jotain hyvää illaksi"
Eli siis osta kurkkua, kesäkurpitsaa, porkkanaa, HK:n blötä ja ja...
....eiku ei, en tuu :snotty:..vaikka mieli tekiskin..:ashamed:Ois tuplasuklaa gourmet jäätelöä tuolla, tuutko syömään
:xmas: kaikenlaistaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28082606:Noilla muilla ollaan oltu anteliaalla päällä..
Tulisit nyt, se on niin kiva kun sää tuut.......eiku ei, en tuu :snotty:..vaikka mieli tekiskin..:ashamed: