Lilith Le Nuit
Postissa tuli mainos yläasteen sisäoppilaitoksesta. :O Nyt on hakuaika.
Joo ei kiitos. Se on joku anna tapion koulu.
Puumanainen elementissäänPostissa tuli mainos yläasteen sisäoppilaitoksesta. :O Nyt on hakuaika.
Jotain sentäs ymmärrän :kiss:ymmärsit näemmä vinkin :heart:
Pitäskö muuttaa sinne päin ja hakea töitä koulusta?Puumanainen elementissään
Hae ihan varuilta semmoseen kouluun missä opiskelijat on täysi-ikäisiä.Pitäskö muuttaa sinne päin ja hakea töitä koulusta?
Se on ihan hyvä koulu Se on Aitoossa, pääsee sit kirkastusjuhlilleki helposti Mää oon käyny siellä tutustumassa, mun siskon kanssa..Postissa tuli mainos yläasteen sisäoppilaitoksesta. :O Nyt on hakuaika.
No ei sitä viitti alaikäisen kanssa vehtailla.Hae ihan varuilta semmoseen kouluun missä opiskelijat on täysi-ikäisiä.
Vaikka Aries kyllä ehdotti vanhaa koulua sille kommuunille, opeta meitä :xmas:
Noko mä sekoon tänne. Onneks huomenna pääsee jo töihin ja perjantaina kattoo sotilaspoikiaatm harjoittelee näemmä vokaaleja
Mikä on kirkastusjuhla?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081618:Se on ihan hyvä koulu Se on Aitoossa, pääsee sit kirkastusjuhlilleki helposti Mää oon käyny siellä tutustumassa, mun siskon kanssa..
Mun käsittääkseni se on joku ryyppymeininki missä mp on hurjassa nuoruudessaan hukannu toisen kenkänsä, jota ei koskaan löytynyt.Mikä on kirkastusjuhla?
EI!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081692:Vieläkö yks linkki pitää laittaa?
Siksikö sitä nykyään kutsutaan Mutta kyllä.Päiväkahvin aika..?
Kuulostaa hyvälle.. Tässä onkin jo sopivissa fiiliksissä sitä varten..Päiväkahvin aika..?
mii tuuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081734:Kuulostaa hyvälle.. Tässä onkin jo sopivissa fiiliksissä sitä varten..
Vankileiri? :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081718:Ainii, tuo koulu siis on yläaste, jossa oppilaat asuu "kommuuneissa" Siis solukämpissä 4-5 muun tyypin kanssa. Sit niillä jokasella on eläinten hoitovuoroja yms. koulun ohessa. Niillä tais olla vapaa-aikaa joku parisen tuntia päivässä vaan.
Jep :xmas:Siksikö sitä nykyään kutsutaan Mutta kyllä.