Niin kans, vähän samoilla meiningeillä mennäänJokseenkin samaistun tuohon On varmasti saanu äiti hävetä..ellei edelleenkin.
Tuu ihmeessämä voisin tulla kyllä käyttämään sua suihkussa :lääh:
Niin kans, vähän samoilla meiningeillä mennäänJokseenkin samaistun tuohon On varmasti saanu äiti hävetä..ellei edelleenkin.
Tuu ihmeessämä voisin tulla kyllä käyttämään sua suihkussa :lääh:
Noku mulla on ällä vika, eksää ymmällä!En oo molo. :O
Älä yritä..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081030:Noku mulla on ällä vika, eksää ymmällä!
Tiiäkkö miten ällävikanen karhu sanoo karhu?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081030:Noku mulla on ällä vika, eksää ymmällä!
Mutta housuissas on kohta molo :xmas:En oo molo. :O
oliski..Mutta housuissas on kohta molo :xmas:
No karhu, ku sillä on ällävikä, eikä ärrävikaTiiäkkö miten ällävikanen karhu sanoo karhu?
En yritäkkään, oli vaan molot mielessä tossa...Älä yritä..
:hug:Mää taisin muuten nähdä jotain unta siitä kommuunimeiningistä, mutta se katos nopeesti mielestä ku puolikas karju aamulla :/
No höh :/ Lasten kiljuminen pitäis laissa kieltää...Mää taisin muuten nähdä jotain unta siitä kommuunimeiningistä, mutta se katos nopeesti mielestä ku puolikas karju aamulla :/
Niin pitäis. Varmaan iskältä peritty noin huonot käytöstavat....:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28081083:No höh :/ Lasten kiljuminen pitäis laissa kieltää...
Nii jos ois tullu äitiinsä ni olis hiljaa nätisti. Nukkumassa vielä nimittäin :xmas:Niin pitäis. Varmaan iskältä peritty noin huonot käytöstavat....:xmas:
sopii hyvin, voin samaan rahaan ottaa huolekseni saunamajurin tehtävätAuttaa riisumaan ja peseytymään Fami toimii pyyhkeen kanssa kuivaajana.
Mää luulen ja..Niin pitäis. Varmaan iskältä peritty noin huonot käytöstavat....:xmas:
True!Nii jos ois tullu äitiinsä ni olis hiljaa nätisti. Nukkumassa vielä nimittäin :xmas:
Ruutis ei tupakoi, mutta mää kyllä käärin sätkiä ja levittelen niitä puruja joka paikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Menikö oikein;28081159:Ruutiukko: pitää armeijatyylisistä, metsänvihreistä vaatteista ja maastokuviosta. Ei ikinä ottaisi pientä piskiä, kyllä se susikoiran kokoinen pitää olla. Keittiön pöydällä on tupakanpuruja, sillä käärii itse sätkänsä. Asuu puisessa omakotitalossa maalla ja elää vakiintunutta, tylsähköä mutta tyydyttävää elämää vaimonsa kanssa. Metsästää, vaikkei yleensä saakaan saalista. Pitää nuotion ääressä istumisesta ja pannukahvista. Katsoi Äijiä televisiosta. Lempikirja Tuntematon sotilas. Ei iloittele väreillä pukeutumisessa. Nukkuu kauhtuneissa kukkakuviollisissa lakanoissa, jotka vaimo on joskus ostanut.
Äkäinen Hra Ruutiukko-mielleyhtymä isku juurisopii hyvin, voin samaan rahaan ottaa huolekseni saunamajurin tehtävät
boldatut kohdat meni oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Menikö oikein;28081159:Ruutiukko: pitää armeijatyylisistä, metsänvihreistä vaatteista ja maastokuviosta. Ei ikinä ottaisi pientä piskiä, kyllä se susikoiran kokoinen pitää olla. Keittiön pöydällä on tupakanpuruja, sillä käärii itse sätkänsä. Asuu puisessa omakotitalossa maalla ja elää vakiintunutta, tylsähköä mutta tyydyttävää elämää vaimonsa kanssa. Metsästää, vaikkei yleensä saakaan saalista. Pitää nuotion ääressä istumisesta ja pannukahvista. Katsoi Äijiä televisiosta. Lempikirja Tuntematon sotilas. Ei iloittele väreillä pukeutumisessa. Nukkuu kauhtuneissa kukkakuviollisissa lakanoissa, jotka vaimo on joskus ostanut.
totaali repeäminenNiin pitäis. Varmaan iskältä peritty noin huonot käytöstavat....:xmas:
Minäkin haluan tällaiseen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Menikö oikein;28081185:Tinkuliini: Vaaleahiuksinen ja hoikka. Kuuntelee euro- ja lattaridiscoa. Farkkujen pitää olla mahdollisimman tiukat ja vartaloa nuolevat ja niiden kanssa vedetään jalkaan saapikkaat. Heiluttaa discoissa antaumuksella peppua, lannetta ja hiuksia ja bailabailaa. Ihastuu usein ja on hieman tarkertuvainen. Kärsii huonosta itsetunnosta. Hyvät välit isään ja äitiin. Vaatekaapissa biletoppeja ja yöpöydän laatikossa vaaleanpunainen hieromasauva. Nauttii huomiosta. Asuu kerrostalossa ja innostuu Ikeasta.
totaali repeäminen