The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28080536:
Mulla kyllä riippuu vähän tilanteesta, mutta harvemmin mä sanattomaksi jään, välillä tuntuu, että vois olla joskus ihan hiljaakin... :ashamed:

Sillee ku mun ja Kiraffin rehvit meni. Ruoka oli jääkylmää lopuksi, ku suut kävi koko ajan, eikä hiljasta hetkeä ollut missää vaiheessa :D
no teidän ei kannata tehdä enää ruokatreffejä...
 
Me ollaan just hyviä ruokatreffeille, molemmat on vähän possunpuoleisia ruokapöydässä niin ei tarvii häpeillä sitä että itelle on puolet ruuasta sylissä ko kaverilla on kans :D
osaan helposti kuvitella mistä sottaaminen johtuu: te innostutte pajattamaan niin että jouduttu tehostamaan sanomisianne lentopallomailoja huiskuttelemalla

ei ihme jos kaikki eväät ei pysy siinä kyydissä lusikassa
 
kahvikirahvi
osaan helposti kuvitella mistä sottaaminen johtuu: te innostutte pajattamaan niin että jouduttu tehostamaan sanomisianne lentopallomailoja huiskuttelemalla

ei ihme jos kaikki eväät ei pysy siinä kyydissä lusikassa
Selittäisin enemmän mutta kun kädet väsyy.
Yks entinen hellu kehui ettei koskaan aio lähteä mun kanssa syömään kun oon ihan possu. Kerta riitti sille :D Täytyy kyllä myöntää että ex-hellu kyllä piti lupauksensa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
osaan helposti kuvitella mistä sottaaminen johtuu: te innostutte pajattamaan niin että jouduttu tehostamaan sanomisianne lentopallomailoja huiskuttelemalla

ei ihme jos kaikki eväät ei pysy siinä kyydissä lusikassa
Saattaa olla, että johtuu osittain tuostakin, mutta töissäkin aina nauravat mulle, ku on ruoat vaatteilla :ashamed: vaikka olisin ihan hiljaakin ja yrittäisin syödä. Sellanen lasten kaukalo pitäs hommata... :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28080666:
Saattaa olla, että johtuu osittain tuostakin, mutta töissäkin aina nauravat mulle, ku on ruoat vaatteilla :ashamed: vaikka olisin ihan hiljaakin ja yrittäisin syödä. Sellanen lasten kaukalo pitäs hommata... :D
Täytyy muuten lainata pikkupuolikkaalta kaukaloa sitten kun syön ens kerran.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28080736:
Enää muutama hassu päivä ja sitten alkais LOMA! Lapset lähtevät mökkeilemään ( toki itsekin aluksi mukana ) , mitäköhän sitä keksis kun saa sitten vaan olla ja nauttia hiljaisuudesta ja tehdä mitä huvittaa parin päivän ajan :D
No nautiskelet olostasi, syöt hyvin, juot hyvin ja nukut hyvin :)
 
IhanaValo
Niih, jos nyt alkais sitä siivousta harkitsemaan..en tiä mihin tää aika kuluu, kun ei saa kuitenkaan mitään aikaseks. Innostuin tuossa vähän jumppailee ja kokeilee zumbaa..ei taida olla miun laji tuo.
 
Niih, jos nyt alkais sitä siivousta harkitsemaan..en tiä mihin tää aika kuluu, kun ei saa kuitenkaan mitään aikaseks. Innostuin tuossa vähän jumppailee ja kokeilee zumbaa..ei taida olla miun laji tuo.
Älä nyt heti lannistu! Kyl se siitä lähtee sujumaan :) :hug:

Emmäkää saa mitään aikaseksi, oon ollu 2 tuntia menossa suihkuu, enkä oo vieläkää päässy sinne asti :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28080933:
Älä nyt heti lannistu! Kyl se siitä lähtee sujumaan :) :hug:

Emmäkää saa mitään aikaseksi, oon ollu 2 tuntia menossa suihkuu, enkä oo vieläkää päässy sinne asti :D
Tykkään kyl muuten tanssia omaks ilokseni :D mut tuossa kun pitäis saada jalat ja kädet toimimaan tietyllä tavalla..hankalaa. Mut no, jospa siivoon nyt ja kokeilen vielä uudelleen kuhan jaksan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28080933:
Älä nyt heti lannistu! Kyl se siitä lähtee sujumaan :) :hug:

Emmäkää saa mitään aikaseksi, oon ollu 2 tuntia menossa suihkuu, enkä oo vieläkää päässy sinne asti :D
mä voisin tulla kyllä käyttämään sua suihkussa :lääh:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä