V
vieras.
Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia seurustelusta ns. neurologisesti poikkeavan kanssa?
Miten esim. teidän arki sujuu?
Tapailemani mies on ihana, hyvin sosiaalinen ja itsestään huolta pitävä (=urheilullinen). Toisaalta hän on kertonut olevansa ujo, joka ehkä näkyy lähinnä aloitteen teossa, esim. seksiin ja muutenkin "lähellä olemiseen".
Hän näyttäisi olevan matemaattisesti heikkolahjainen, saattaa pitkään miettiä todella yksinkertaista laskutoimitusta. Hän myös saattaa miettiä pitkään ns. "sananmuunnoksia". Hän ei ole käynyt peruskoulun jälkeen kouluja, vaan on ollut kaupassa töissä.
Olen alkanut kiinnittää huomiota myös siihen, että hänellä on välillä hassu/omituinen ilme kasvoillaan. Kasvojen piirteissä on ehkä jotain samaa kuin FAS-ihmisillä. :/ En ole tietenkään uskaltanut ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa, varmaan kertonee itse sitten joskus ...
Miten esim. teidän arki sujuu?
Tapailemani mies on ihana, hyvin sosiaalinen ja itsestään huolta pitävä (=urheilullinen). Toisaalta hän on kertonut olevansa ujo, joka ehkä näkyy lähinnä aloitteen teossa, esim. seksiin ja muutenkin "lähellä olemiseen".
Hän näyttäisi olevan matemaattisesti heikkolahjainen, saattaa pitkään miettiä todella yksinkertaista laskutoimitusta. Hän myös saattaa miettiä pitkään ns. "sananmuunnoksia". Hän ei ole käynyt peruskoulun jälkeen kouluja, vaan on ollut kaupassa töissä.
Olen alkanut kiinnittää huomiota myös siihen, että hänellä on välillä hassu/omituinen ilme kasvoillaan. Kasvojen piirteissä on ehkä jotain samaa kuin FAS-ihmisillä. :/ En ole tietenkään uskaltanut ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa, varmaan kertonee itse sitten joskus ...