Aries 78
Alanko jo ovikylttejä tekemään?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077947:Joku työlista pitää tehä ja jos ei tee hommiaan, nii sitte tulee rankkua..
Alanko jo ovikylttejä tekemään?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077947:Joku työlista pitää tehä ja jos ei tee hommiaan, nii sitte tulee rankkua..
eih :headwall: niimpä tietystiTiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
Olen lukenut tuosta kyllä joskusTiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
Tiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
Eli ~viikko tasaisin väliajoin kommuunissa olisi miehille ihan järkevää aikaa poistua paikalta hetkeksi ?Tiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
Juttua kuullu joskus joo....Tiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
Meinaakko että tähän kaatui loistoidea :xmas:eih :headwall: niimpä tietysti
Sekin vielä.. Toisaalta saapi viikon vapaataTiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
:wave:heippatihei :wave:
ollaankos täällä oltu tänään levottomia :saint:
iltakahviaikapasPäiväkahviaika!
eipä tietenkään:wave:
nouu :saint:
Ei täällä mitään...heippatihei :wave:
Ei... Aateltiin tässä vaan, josko perustettais ketjukommuuni.. :xmas:heippatihei :wave:
:O nou vei..Paitti mul on tuon kapselin takia jääny menkat kokonaan pois eli mä saan kaikki miehet sillä viikolla kokonaan itelleni
Ei tietenkään, ihan kiltisti on kaik olluheippatihei :wave:
Siihen meni sekin vapaaviikko..Paitti mul on tuon kapselin takia jääny menkat kokonaan pois eli mä saan kaikki miehet sillä viikolla kokonaan itelleni
:xmas::O nou vei..
ja mulla pillereidenPaitti mul on tuon kapselin takia jääny menkat kokonaan pois eli mä saan kaikki miehet sillä viikolla kokonaan itelleni
Enkä mäkää kyllä viikkoa vuoda...Paitti mul on tuon kapselin takia jääny menkat kokonaan pois eli mä saan kaikki miehet sillä viikolla kokonaan itelleni
JepSiihen meni sekin vapaaviikko..
Mulla on niukat vuodot kierukan ansiosta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078113:Enkä mäkää kyllä viikkoa vuoda...
Sehän oiskin jännä kokeilu..miulla nimittäin menkat tulee ja menee silleen säännöllisen epäsäännöllisesti vaikka pilsuilla oon..Tiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?