Elä minua laske nyt mukaan, rupean munkiksi..
ja mä Nunnaksi...
Elä minua laske nyt mukaan, rupean munkiksi..
Mikäs se parempi kommuuni kuin yksi mies ja kaksi naista, siinä olis vähän jokaiselle jotainAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077740:Katoppakööö, ku täällä oli niitäkin, joille ne naisetkin kelpas...
Olenkin aina halunnut aamiaisen sankyyn: kuppi kahvia ja munkki tai pari... :saint:Elä minua laske nyt mukaan, rupean munkiksi..
Ei tarvis ainakaa itkee, ku ei oo leikkikavereitaEipa juuri paremmin voisi asiat olla, ihana, iso perhe ja kaikki pitavat huolta toisistaan. :saint:
Säähän sen tiedätMikäs se parempi kommuuni kuin yksi mies ja kaksi naista, siinä olis vähän jokaiselle jotain
:vampire:Helou muruiset :vampire:
9h työpäivä takana. Lähin hälytyksen tultua töihi... Noh, huomenna sitte 2h15min töissä
Varmaan parempi niin että jokainen tekee sitä mitä osaa parhaiten. Ja vuorotellen.meneekös siel kommuunis sitten vuoroviikoin systeemillä ruuanlaitot siivoukset ja kaikki muu:snotty: vai vedetäänkö pitkää tikkua? vai tekeekö ruuat ne jotka sen taitaa ja loput siivoo ja butsi bum bum
Kommuunissa kyllä, mormoonikommuunissa eiVoi kai sen kääntää toistekipäin
viikko on liian pitkä aika kun ketjukomukoilla olis kumminkin omiakin menoja jnemeneekös siel kommuunis sitten vuoroviikoin systeemillä ruuanlaitot siivoukset ja kaikki muu:snotty: vai vedetäänkö pitkää tikkua? vai tekeekö ruuat ne jotka sen taitaa ja loput siivoo ja butsi bum bum
Riittääks jonku munkeista mulle? :snotty:Unohdetaan se kahvi, munkit riittavat
Mää voisin ottaa niitä hommia mitä useimmat naiset ei halua tehdä ja varmistaa ennenaikaisen hautaan menemiseni seksuaalisen uupumuksen merkeissä.meneekös siel kommuunis sitten vuoroviikoin systeemillä ruuanlaitot siivoukset ja kaikki muu:snotty: vai vedetäänkö pitkää tikkua? vai tekeekö ruuat ne jotka sen taitaa ja loput siivoo ja butsi bum bum
eiks kommuunin idea ole että jokainen saa jotain vuoronperään?Riittääks jonku munkeista mulle? :snotty:
Mä oon jo nyt sellanen kotiorja et mä voisin siellä kommuunissa keskittyä muihin juttuihinmeneekös siel kommuunis sitten vuoroviikoin systeemillä ruuanlaitot siivoukset ja kaikki muu:snotty: vai vedetäänkö pitkää tikkua? vai tekeekö ruuat ne jotka sen taitaa ja loput siivoo ja butsi bum bum
Joku työlista pitää tehä ja jos ei tee hommiaan, nii sitte tulee rankkua..meneekös siel kommuunis sitten vuoroviikoin systeemillä ruuanlaitot siivoukset ja kaikki muu:snotty: vai vedetäänkö pitkää tikkua? vai tekeekö ruuat ne jotka sen taitaa ja loput siivoo ja butsi bum bum
Nii sitä vaan ku en osaa leipoo...eiks kommuunin idea ole että jokainen saa jotain vuoronperään?
Mie oon aika huono keittiössä..taitasin suosiolla hankkii semmosen kiltin sisäkön asun ja siivoilla..tai jotain :snotty:meneekös siel kommuunis sitten vuoroviikoin systeemillä ruuanlaitot siivoukset ja kaikki muu:snotty: vai vedetäänkö pitkää tikkua? vai tekeekö ruuat ne jotka sen taitaa ja loput siivoo ja butsi bum bum
niimpä :hug: kommuunissa tulis väkisinkin joskus vapaapäiviä jolloin sais nautiskella kun kamut serveeraaMä oon jo nyt sellanen kotiorja et mä voisin siellä kommuunissa keskittyä muihin juttuihin
UuuUUuuuMie oon aika huono keittiössä..taitasin suosiolla hankkii semmosen kiltin sisäkön asun ja siivoilla..tai jotain :snotty:
mä olisin aina valmis vaihtamaan siivousvuoron kokkausvuoroonMie oon aika huono keittiössä..taitasin suosiolla hankkii semmosen kiltin sisäkön asun ja siivoilla..tai jotain :snotty:
Koska laitetaan homma pystyynniimpä :hug: kommuunissa tulis väkisinkin joskus vapaapäiviä jolloin sais nautiskella kun kamut serveeraa
Mä pitäsin muksut kurissa Jajajajaja.... lopusta en puhukaanKestääkö tuollasta ees ajatella...:O pervoja koko sakki