Eikä mun tarvis enää siivota, ku täällä on niitä siivousintoilijoita.. :xmas:mä kuvittelisin että ketjun kommuunissa olis huippukivaa
ja vähänkö siellä tehtäis hyviä ruokia
Eikä mun tarvis enää siivota, ku täällä on niitä siivousintoilijoita.. :xmas:mä kuvittelisin että ketjun kommuunissa olis huippukivaa
ja vähänkö siellä tehtäis hyviä ruokia
Siihen en ota kantaa, mutta virikkeita takuulla riittaisi :saint:oliskohan se lapsille sovelias kasvuympäristö?
Jos vaan pidättäydyn miehissä niin ...hmmm...ei taitaisi montaa vaihtoehtoa olla kun ei ketjussa kovin montaa kakslahkeista ole.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077603:Tää olis kyllä hyvä juttu, sit olis vielä valinnan varaa, ottaako miehen vai naisen, vai molemmat..
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077603:Tää olis kyllä hyvä juttu, sit olis vielä valinnan varaa, ottaako miehen vai naisen, vai molemmat..
Tämän ajatuksen haluisin viedä uniinikin..ketjukommuuni..
Ainaki 4.. Joka toinen päivä yks ja aina, vaikka sunnuntaille 2Jos vaan pidättäydyn miehissä niin ...hmmm...ei taitaisi montaa vaihtoehtoa olla kun ei ketjussa kovin montaa kakslahkeista ole.
Meinaat että ostaa sen vanhan koulun ja sinne muuttais porukallasilläpä se oliskin niin kivaa
Otan osaa valikoiman suppeuteenJos vaan pidättäydyn miehissä niin ...hmmm...ei taitaisi montaa vaihtoehtoa olla kun ei ketjussa kovin montaa kakslahkeista ole.
Ihan ku mormoniyhteisöAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077666:Ainaki 4.. Joka toinen päivä yks ja aina, vaikka sunnuntaille 2
Tokkopa riittäisi miehet jos jokainen kommuunin nainen olisi noin nälkäinenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077666:Ainaki 4.. Joka toinen päivä yks ja aina, vaikka sunnuntaille 2
Ei nyt sentään, siellä saa miehellä olla useampi vaimo muttei toisinpäinIhan ku mormoniyhteisö
YeeeeeepIhan ku mormoniyhteisö
Elä minua laske nyt mukaan, rupean munkiksi..Jos vaan pidättäydyn miehissä niin ...hmmm...ei taitaisi montaa vaihtoehtoa olla kun ei ketjussa kovin montaa kakslahkeista ole.
mä ainakin joutusin pyytämään armoaTokkopa riittäisi miehet jos jokainen kommuunin nainen olisi noin nälkäinen
Seli-selimä ainakin joutusin pyytämään armoa
otetaan huomioon että oon loppuun 50
Voi kai sen kääntää toistekipäinEi nyt sentään, siellä saa miehellä olla useampi vaimo muttei toisinpäin
kaheksan äitiä ja neljä isää, 24-sisarustaoliskohan se lapsille sovelias kasvuympäristö?
Ei se ikä vaan kunto:xmas:mä ainakin joutusin pyytämään armoa
otetaan huomioon että oon loppuun 50
Katoppakööö, ku täällä oli niitäkin, joille ne naisetkin kelpas...Tokkopa riittäisi miehet jos jokainen kommuunin nainen olisi noin nälkäinen
Eipa juuri paremmin voisi asiat olla, ihana, iso perhe ja kaikki pitavat huolta toisistaan. :saint:kaheksan äitiä ja neljä isää, 24-sisarusta