Millaisia ajatuksia sinussa herättäisi jos näkisit pk:ssa hoitajan joka tiedettävästi käy usein viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ja ei siis puhuta mistään pienestä humalasta, vaan övereistä.
Minussa tämä kieltämättä herättää hieman närkästystä ja epäilen henkilön pätevyyttä.
Valitettavasti tiedän myös villeistä jatkoista joihin poliisi soitettu paikalle sunnuntai aamuna klo 8 koska meno oli todella hurjaa.
Väittäisin että se joka sanoo ettei mitään negatiivista ajatusta herää hieman valehtelee, koska onhan hän tekemissä lasten kanssa.
On olemassa ammatteja joiden vuoksi joutuu kyllä vapaa-ajallaan hieman miettimään että kuinka käyttäytyy. Jos ei osaa, niin kenties olisi ammatin vaihdon paikka..
 
"Vieras"
Mokia sattuu kaikille, jopa kansanedustaja joka tuomittu ehdottomaan saa jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan joten enemmän ap:n halu tuomita muita huolestuttaa, oletkos itse täysin synnitön :LOL:
 
jhhn
Ensimmäisenä ehkä hävettäisi omasta puolesta, minulla ei ole mitään syytä tietää pk hoitajien yksityisasioista, kertooko se siitä että käyn itse paljon viihteellä tai siitä että syystä tai toisesta (esim. tuttavat viihtyvät ko. paikoissa) kuulen ketkä viihteellä käyvät ja millaisessa kunnossa he siellä ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Meinasin ensin kirjoittaa että käyn itse niin harvoin viihteellä ettei minulla varmaan olisi hajuakaan siitä miten usein pk-henkilökunta missään juhlii.

Mutta jos nyt olettaa että tämä hoitaja asuisi ihan tässä omassa pihapiirissä ja näkisin hänet humalassa pyörimässä suurinpiirtein joka viikonloppu ja kotibileet on sellaisia että joudutaan poliiseja soittelemaan paikalle, niin...

Kyllä siinä heräisi epäilys jonkinlaisesta ongelmasta alkoholin suhteen ja varmasti tarkkailisin ko hoitajaa kun hänet työssään näen. Varsinkin maanantaiaamuisin. Jokainen saa viettää vapaa-aikansa niin kuin haluaa mutta ankaralla, jatkuvalla alkoholinkäytöllä on tapana ajan myötä heijastua myös työhön. Tarvittaessa ilmoittaisin pk:n johtajalle jos huomaisin työssään ongelmia.
 
"Vieras"
Ei mitään, koska kerran työnsä hoitaa hyvin, oletan? Jos olis kännis töis olis eri asia. Miksi lapsien kanssa tekemisissä olevan pitäisi elää toisin kuin muissa ammateissa olevan vapaa-aikanaan?
 
-
No jaa, puhutko Petrasta ;)

Eli tiedän yhden lasten parissa työskentelevän joka vastaa kuvaustasi.
Itse en missään tapauksessa haluaisi lastani hänen hoitoonsa.
Syynä ei kyllä ole pelkkä juhlinta, vaan henkilö on idiootti.
Jos muuten olisi ok ja kiva tyyppi, tapana vain juhlia rankasti välillä, ei haittaisi minua.
 
"Vieras"
Mistä kunnollinen perheenäiti hoitajien vapaa-ajanbiletyksistä edes tietäisi??
Kunhan ei tee mitään rikollista, ei mene töihin kännissä ja pysyy siellä muutenkin asiallisena, en näe asiassa ongelmaa. Jos vapaa-ajan vietto alkaa vaikuttaa työntekoon, sitten se on ongelma. Ihan sama bilettääkö, harrastaako seinäkiipeilyä, matkustelua, jääkiekkoa...
No esimerkiksi pienellä paikkakunnalla hyvinkin..
 
Saraldo
Musta on surullista, jos ylipäätään ihmisten juhlinta menee siihen, että pitää kutsua poliisit paikalle. Musta olis myös kurjaa, jos lapseni näkisi hoitajansa räkäkännissä pubin ulkopuolella. Toisaalta, miksi lapseni olisi siihen aikaan pubin ulkopuolella....

Mun puolesta on siis periaatteessa ihan sama, vaikka päiväkodin täti strippaisi tai huoraisi vapaa-ajallaan, kunhan se ei vaikuta mitenkään lasten hoitoon. Alkoholiongelmaista tätiä kyllä varmaan tarkkailisin tavallista enemmän, ettei ole kännissä töissä.
 
lähäri
itse lähihoitajana aina naureskelen oletuksille mitä meidän työkuvioista ja vapaa-ajasta kuvitellaan. Me olemme sisar hento valkoisia, elämme nuhteetonta elämää, meillä ei ole mitään muuta elämää kuin omaistenne hoito ja huolenpito, itseasiassa asumme typaikoillamme :)
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28077166]Mokia sattuu kaikille, jopa kansanedustaja joka tuomittu ehdottomaan saa jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan joten enemmän ap:n halu tuomita muita huolestuttaa, oletkos itse täysin synnitön :LOL:[/QUOTE]

Meinasin tulla sanomaan, että mitkä ne ammatit siis oikein on missä pitää viihteellä hillitä itteään. Kyllähän kansanedustajatkin tiettävästi rellestää, niin miksi jonkun pk-tädin pitäis elää pyhimyksenä??
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28077409]Öööö, en pidä moisesta käytöksestä.
Taitaa hoitajalla olla jotain ongelmaa.
En ehkä luottaisi häneen.[/QUOTE]

Luottamus pula tulisi mullekin.
Surullisen moninhyväksyisi.. Todella surullista.
 
Saraldo
[QUOTE="Vieras";28077421]Luottamus pula tulisi mullekin.
Surullisen moninhyväksyisi.. Todella surullista.[/QUOTE]
Surullista, että näinkin moni kyseenalaistaisi hoitajan ammattitaidon sillä perusteella, mitä hän vapaa-aikanaan tekee.
 

Yhteistyössä