The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28075014:
Juu, tarvii nauttia rauhasta ja hiljasuudesta, ku kerranki voi :)

Terkka epäili alkavaksi influenssaksi. Käski olla vielä huomisen kotona ja sitte soittaa, jos ei olo helppaa.. Toivottavasti ei nyt sit olis mitään Influenssaa ainakaan..
työkaverin miehellä oli influenssa, kuumetta oli 5 vai 6 päivää

en muista oliko paikat kipeänä
 
IhanaValo
Nonni, nyt ne soitti sieltä hammaslääkäristä ettei tänään ookaan aikaa, kun siel oli tullu sairastuminen. Pitää uudelleen panikoida sit myöhemmin, kuhan saadaan uus aika sovittua..:kieh:
Kivahan se tietty on ettei tarvikaan tänään mennä, mutkun se on sit tiedossa kuitenkin joskus tässä, ei helpota tieto yhtään.
 
IhanaValo
Voi kun pääsiskin kirpparille...Mut oon koittanut nyt olla ostelematta mitään ylimääräistä kun on noita ylimäärämenojakin ilmaantunut. Hankalaa, koitan olla ees nettikauppoja selailematta ettei vaan tulis vahinko-ostoja :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Hih...
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28074912:
Huomenta! :wave:

Mulla loppu uni, tossa 6 pintaan, kun miekkonen herätteli lapsia hoitoon. Nyt sitte oon ihan pirtsakkana täälä, selka vähän kiukuttelee, mutta ei ollenkaan niin pahasti ku eilen, taisin onnistua nukkuun hyvässä asennossa. Otin sellasen asennon, kun raskaanaollessakin, kylelleen paksu tyyny jalkojen väliin ja unten maille :D

Kylmä vähän olis, taitaa nousta kuume.. Sit tarvii soitella terkalle 8 pintaan, että saa saikkutodistuksen töihin :) Mä oon siis koko päivän täällä teidän kiusana :D
öö...siis pyydät sairaslomaa kun on vähän kylmä ja "saattaa" tulla kuume....
heh....
 
Voi kun pääsiskin kirpparille...Mut oon koittanut nyt olla ostelematta mitään ylimääräistä kun on noita ylimäärämenojakin ilmaantunut. Hankalaa, koitan olla ees nettikauppoja selailematta ettei vaan tulis vahinko-ostoja :D
olipa hyvä kun muistutit, mun tarttee tilata uudet holkit mun perinnekiväärin patruunoiden lataamiseen


on alkanut epäilyttää että viimeviikkoinen hylsyn puhkeaminen johtuu paskoista holkeista enkä halua alkaa sulattelemaan mitään mömmöjä patruunapesään

[video=youtube;bDYx5-1AZdk]https://www.youtube.com/watch?v=bDYx5-1AZdk[/video]
 
kahvikirahvi
Miten on mahdollista että lapsi herää kuudelta, yhdentoista aikaan pihalla meinaa nukahtaa pulkkaan, ja heti sisälle päästyä se väsymys katoaa kuin pieru saharaan? :confused:

Tää taitaa olla taas näitä päiviä...
 
IhanaValo
Päiväkahviaika! :)

Ens viikolle meni se hl-aika, sittenpä panikoin taas..
Koitan nyt miettiä mitähän tässä tekis, kattoisko jonkin leffan vai jaksasko neuloa vai vai vai...toisaalta väsyttää mut en taida kuitenkaan viittiä nukkua päiväl.
 
kahvikirahvi
Päiväkahviaika! :)

Ens viikolle meni se hl-aika, sittenpä panikoin taas..
Koitan nyt miettiä mitähän tässä tekis, kattoisko jonkin leffan vai jaksasko neuloa vai vai vai...toisaalta väsyttää mut en taida kuitenkaan viittiä nukkua päiväl.
Mää voisin alkaa pyykkäämään ja siivota kun sain ruuan tehtyä ja pikkupuolikas ahmii tossa muumien äärellä. Mun tarttis kans varailla aikaa hammaslääkärille, mutta täälläkin on vähän vaikeuksia ottaa puhelin kauniiseen käteen ja soittaa :D
 
Aries 78
Voi kun pääsiskin kirpparille...Mut oon koittanut nyt olla ostelematta mitään ylimääräistä kun on noita ylimäärämenojakin ilmaantunut. Hankalaa, koitan olla ees nettikauppoja selailematta ettei vaan tulis vahinko-ostoja :D
Mie olen noita kirppiksiä käynyt kiertelemässä lasten kanssa ja etitty technic legoja, tahtoo vain olla aika harvassa nuot palikat.
 
IhanaValo
Mie olen noita kirppiksiä käynyt kiertelemässä lasten kanssa ja etitty technic legoja, tahtoo vain olla aika harvassa nuot palikat.
Joo ei noita legoja oo tainnut paljon näkyä täälläkään päin, enemmän duploja. Meillä tytöt kerää nyt niitä lego Friends-juttuja vaan nekin on pitänyt uutena ostaa mitä on voinu kun ei käytettynä oikeen löydy.
 
Aries 78
Joo ei noita legoja oo tainnut paljon näkyä täälläkään päin, enemmän duploja. Meillä tytöt kerää nyt niitä lego Friends-juttuja vaan nekin on pitänyt uutena ostaa mitä on voinu kun ei käytettynä oikeen löydy.
Ei mene kauaa kun ei enään nuorimmalle nuo dublot kelpaa, sitten oli 15-litran astia joutilaana, melkein kaikki salama hahmot ostanu :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä