V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="noh";28075127]Ihan tuubasta, ei kannata lähteä kirjoittamaan jos ei tiedä edes faktoja. Esim. Supernannyn tekniikat on loistavia, lapselle kerrotaan säännöt, huonosta käytöksestä varoitetaan, jos ei usko niin lapsi joutuu jäähylle selityksen kera. Ja jäähyn jälkeenkin vielä keskustellaan asiasta miksi ja lopuksi lasta halataan. Tekniikkaan ei kuulu huutamista, sättimistä, vihamielisyyttä tai väkivaltaa. Siinä luodaan lapselle rajat hyvin johdonmukaisella ja selvällä tavalla.[/QUOTE]
Ainoa mikä minua tuossa nannyn tekniikassa vähän tökkii on se pakkohalaaminen. Mutta myönnän, että omat lapseni ovat jo isoja, enkä muista enää miten meillä näitä kiistoja ratkaistiin. Spontaani halaaminen on tietysti ok, mutta se pakollinen. Olen valmis ymmärtämään, jos joku tahtoo selittää tarkemmin, mikä sen funktio on.
Ainoa mikä minua tuossa nannyn tekniikassa vähän tökkii on se pakkohalaaminen. Mutta myönnän, että omat lapseni ovat jo isoja, enkä muista enää miten meillä näitä kiistoja ratkaistiin. Spontaani halaaminen on tietysti ok, mutta se pakollinen. Olen valmis ymmärtämään, jos joku tahtoo selittää tarkemmin, mikä sen funktio on.