kahvikirahvi
Anteeks mitä? Vai ketä..?...saisi kyllä riittää, lähes joka päivä sitä saa puskea pienen eläimen lailla.
Anteeks mitä? Vai ketä..?...saisi kyllä riittää, lähes joka päivä sitä saa puskea pienen eläimen lailla.
Joo sää oot meidän niinku emosipuli :heart:oonko mä tuo isoin keskellä
Lunta ja sitten....Anteeks mitä? Vai ketä..?
Mulla on maanantaisin töitä vain 9-10Hah, mulla on töihin meno vasta 10.30 ja keskiviikkona sitte pääsee töistä puolelta päivin
TämäLet it be, let it be, let it be... Soi juurikin nyt. Beatlesilla on ehkä viisi kipaletta, joista tykkään ja tuo on yksi niistä.
Let it be, Yesterday, Imagine. Vai oliko toi viimenen vaan Lennoni oma biisi?Let it be, let it be, let it be... Soi juurikin nyt. Beatlesilla on ehkä viisi kipaletta, joista tykkään ja tuo on yksi niistä.
no kai isällekin voi nostaa hattuaPakko nostaa niille äideille hattua jotka on yksin kotona lasten kansa, pitää talon viimeisen päälle siistinä ja kokkailee hienoja ruokia
Jokos on lusikat laitettu yhteen jonkun naisen kanssa?Nyt vaihtuu Popedaan. Sen fani olen ollut teinistä saakka.
Tämä on hieno Popedan biisi, joka kuvastaa hyvin oman elämäni paria viime kuukautta. Mutta elämä jatkuu, sisulla perkele!
Popeda: Elän itselleni - YouTube
emosiveydensipuliJoo sää oot meidän niinku emosipuli :heart:
Älä kysy niistä mitään, en nimittäin tiedä. ACDC:stä ja Rollareista saattaisin jotain tietääkin.Let it be, Yesterday, Imagine. Vai oliko toi viimenen vaan Lennoni oma biisi?
Enempää en taida tietääkään.
Kamalaa kun elämä noin kaltoin kohtelee :| Ryyppään siis suruuni tän siiderini. Ja alkoholiongelmakin iskee, se loppuu pian :'(Tämä tragedia minuakin kohtasi
Iseille.no kai isällekin voi nostaa hattua
miten tuo edes taipuis
isöille
Ja sit sammut ja aamulla pitää taas herätä, ja syöksykierre on valmis ja senhän tietää mihin se johtaa.Kamalaa kun elämä noin kaltoin kohtelee :| Ryyppään siis suruuni tän siiderini. Ja alkoholiongelmakin iskee, se loppuu pian :'(
Joo siveydenkuningatarsipuli ja me ollaan vaan työläissipuleita :snotty:emosiveydensipuli
Öitäpöitä :kiss:Nyt painun nukkumaan, oikein hyvää yötä kaikille murusille! :kiss:
En suinkaan, olen vain suorapuheinen.
mä voin kyllä luopua tuosta kuningatartittelistäJoo siveydenkuningatarsipuli ja me ollaan vaan työläissipuleita :snotty:
öitä :kiss:Nyt painun nukkumaan, oikein hyvää yötä kaikille murusille! :kiss: