Eilinen Susi ilta

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
[QUOTE="vieras";28071236]Kuvaa pihasudesta?[/QUOTE]

Mielenkiintoinen ilmiö nykyään että mitään ei uskota ellei siittä ole kuvaa, ja jos olisikin kuva niin se mielletään väärennökseksi taikka lavastetuksi :)

Mitä olet venäläisestä mummosta mieltä, olisiko pitänyt kirveen sijaan kaivaa se digikamera käteen ja ottaa kuva pihasudesta? Toisaalta ainahan huudetaan ettei susi ole hyökännyt ihmisen päälle sataan vuoteen.. suomessa ;)

Russian grandma kills wolf using her bare hands and an axe - Odd News - Digital Spy
 
"vieras"
Vieraita on niin monta, sun täytyy nyt näyttää missä olen SINUA sanonut susivihaajaksi. Todisteita tiskiin.
Mikä oli tässä se kysymys? Oliko se toi että aionko vastata?

(Päättele vastaus tästä vastauksesta).
Oletin, että sinusta ja tästä susirunkkaajasta kaikki muut on sudenvihaajia. Ja harmittaa olla näin naseva, että taas menee hyvä keskustelu hukkaan kun vastapuoli ei osaa vastata.
 
"vieras"
Mielenkiintoinen ilmiö nykyään että mitään ei uskota ellei siittä ole kuvaa, ja jos olisikin kuva niin se mielletään väärennökseksi taikka lavastetuksi :)

Mitä olet venäläisestä mummosta mieltä, olisiko pitänyt kirveen sijaan kaivaa se digikamera käteen ja ottaa kuva pihasudesta? Toisaalta ainahan huudetaan ettei susi ole hyökännyt ihmisen päälle sataan vuoteen.. suomessa ;)

Russian grandma kills wolf using her bare hands and an axe - Odd News - Digital Spy
No kuinka vaarallisia ne sudet ovat jos vanha mummokin saa suden hengiltä paljain käsin?
 
"sipsi"
Montako ihmistä susi on tappanut viimeisen sadan vuoden aikana? Korven keskellä itse asustan, susirajalla, ja paljon enemmän pelkään kilometrin päässä asuvaa päihteidenkäyttäjää (se on oikeasti meidän pihassa käynyt harhoissaan aikanaan ulvomassakin :( )

Vannoutuneena koiraihmisenä tietysti suren noita suden suuhun joutuneita koiria, mutta en sitäkään ymmärrä, että laitetaan koira jahtiin alueelle jossa susia tiedetään olevan. Pihaan juoksulankaan jättämisestä nyt puhumattakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="sipsi";28071379]Montako ihmistä susi on tappanut viimeisen sadan vuoden aikana? Korven keskellä itse asustan, susirajalla, ja paljon enemmän pelkään kilometrin päässä asuvaa päihteidenkäyttäjää (se on oikeasti meidän pihassa käynyt harhoissaan aikanaan ulvomassakin :( )

Vannoutuneena koiraihmisenä tietysti suren noita suden suuhun joutuneita koiria, mutta en sitäkään ymmärrä, että laitetaan koira jahtiin alueelle jossa susia tiedetään olevan. Pihaan juoksulankaan jättämisestä nyt puhumattakaan.[/QUOTE]

suojaan koirani ottamalla sisään. Tai aita rakennus jossa katto! Hei ihminen osaan suojella rakastaan! Miks sudet ei vie lehmiä...Ne saa sähkö iskun!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28071316]Ei kukaan ole susia sukupuuttoon tappamassa, ainoastaan pihasusista pitäisi päästä eroon.[/QUOTE]

Käsittääkseni pihasusista ollaan jo päästy eroon, jos niitä olisi, niistä olisi edes yksi kuva.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28071337]Näin puhuu vihreä jonka luontokokemus rajoittuu Korkeasaareen...[/QUOTE]

Ihan kuule asun keskellä metsää ja susien jälkiäkin olen joskus nähnyt. Ei pelottanut.
 
"vieras"
Mielenkiintoinen ilmiö nykyään että mitään ei uskota ellei siittä ole kuvaa, ja jos olisikin kuva niin se mielletään väärennökseksi taikka lavastetuksi :)

Mitä olet venäläisestä mummosta mieltä, olisiko pitänyt kirveen sijaan kaivaa se digikamera käteen ja ottaa kuva pihasudesta? Toisaalta ainahan huudetaan ettei susi ole hyökännyt ihmisen päälle sataan vuoteen.. suomessa ;)

Russian grandma kills wolf using her bare hands and an axe - Odd News - Digital Spy
Niin, oliko sulla edes yhtä kuvaa. Jos niitä otuksia oikein ongelmaksi asti päiväaikaan pyörii edestakaisin pihoilla, niin varmastihan sinulla on edes yksi kuva.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28071427]Eiköhän asia ole toisinpäin. Oliko sulla muuten kuvaa pihasudesta?[/QUOTE]

Tässä ketjussa on lunatic ja susikuvarunkkari eli sinä jotka jankkaa ja jankkaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28071414]Ihan kuule asun keskellä metsää ja susien jälkiäkin olen joskus nähnyt. Ei pelottanut.[/QUOTE]

ja siellä saa sienestää ja marjastaa...kuinka moni marjasta tapaa karhun tai suden? Ne haistaa jo kaukaa!!! jos satut törmäämään jäät niin sanotusti "tuulen alle!"
 
Aries 78
[QUOTE="vieras";28071362]Oletin, että sinusta ja tästä susirunkkaajasta kaikki muut on sudenvihaajia. Ja harmittaa olla näin naseva, että taas menee hyvä keskustelu hukkaan kun vastapuoli ei osaa vastata.[/QUOTE]

Tahtoo vain olla kun loppuu se sanallinen osaaminen asian suhteen, niin ruvetaan mustamaalaamaan ja haukkumaan toisia keskustelun osapuolia! Jankutetaan sitä omaa näkemystään aikansa ja kaikki muut keskusteluun liittyvät asiat pyritään kumoamaan "väärinä". Sitten kun ei tähänkään pystytä uskottavasti niin ruvetaan voimakkaasti arvostelemaan ja mustamaalamaan kirjoittajaa joka ei jaa sitä samaa näkemystä, jotta muutkin keskustelijat rupeaisi hänen kirjoituksiaa katselemaan hieman suppeammin ;)

Hienoa tämä interwebin aikakausi..
 
Lunatic
[QUOTE="sipsi";28071379]Montako ihmistä susi on tappanut viimeisen sadan vuoden aikana? Korven keskellä itse asustan, susirajalla, ja paljon enemmän pelkään kilometrin päässä asuvaa päihteidenkäyttäjää (se on oikeasti meidän pihassa käynyt harhoissaan aikanaan ulvomassakin :( )

Vannoutuneena koiraihmisenä tietysti suren noita suden suuhun joutuneita koiria, mutta en sitäkään ymmärrä, että laitetaan koira jahtiin alueelle jossa susia tiedetään olevan. Pihaan juoksulankaan jättämisestä nyt puhumattakaan.[/QUOTE]

Niinpä. Ja itse voisin kysyä, montako ihmistä susi on tappanut viimeisen tuhannen vuoden aikana. 1800-luvulla lietsottiin susivihaa, ja kun haluttiin jostain ihmisestä eroon, oli helppo sanoa että susi vei.
 
[QUOTE="vieras";28071359]Kaikkia pelkääviä lapsia vastaan on kävellyt susi? Mites koirat, pelätäänkö teillä koiria, kun koirat ovat ihan viimevuosinakin oikeasti tappaneet lapsia, eivät vain kävelleet vastaan?[/QUOTE]

Missä minä olen sanonut, että lapseni pelkää susia?

Minä en myöskään ole esittänyt kapeaa näkemystä tähän susiasiaan, että asia voisi olla vain jokotai. Minä en ole missään väittänyt kaikkien lasten pelkäävän koska ovat nähneet suden. Minua vain oikeasti kiinnostaa Lunticin näkemys, että pelko tulee pelkästään vanhempien asenteesta. Ettei susi vastaankävellessä voisi aiheuttaa muuten pelko lapsessa. Enkä edelleenkään ole saanut vastausta miten lapsi neuvotaan toimimaan tälläisessa tilanteessa, miten ne neuvot annetaan, niin ettei aiheuta pelkoa! Kyllä minusta tuollainen tieto kannattaisi jakaa!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28071440]Tässä ketjussa on lunatic ja susikuvarunkkari eli sinä jotka jankkaa ja jankkaa.[/QUOTE]

aivan! kyllä! oisko ollut jämtlinpystykorva! ei sutta nähnytkään... liian hyvin hoidettu. sudella takku turkki!
 
"sipsi"
Tahtoo vain olla kun loppuu se sanallinen osaaminen asian suhteen, niin ruvetaan mustamaalaamaan ja haukkumaan toisia keskustelun osapuolia! Jankutetaan sitä omaa näkemystään aikansa ja kaikki muut keskusteluun liittyvät asiat pyritään kumoamaan "väärinä". Sitten kun ei tähänkään pystytä uskottavasti niin ruvetaan voimakkaasti arvostelemaan ja mustamaalamaan kirjoittajaa joka ei jaa sitä samaa näkemystä, jotta muutkin keskustelijat rupeaisi hänen kirjoituksiaa katselemaan hieman suppeammin ;)

Hienoa tämä interwebin aikakausi..

Näinhän se on - hienosti kiteytetty! :)
 
Lunatic
Mielenkiintoinen ilmiö nykyään että mitään ei uskota ellei siittä ole kuvaa, ja jos olisikin kuva niin se mielletään väärennökseksi taikka lavastetuksi :)
Mielenkiintoinen ilmiö että nykyaikana kun kuvia otetaan omista tisseistä, lentävistä lautasista ja kauppojen hedelmälaareista, tästä päivänpolttavasta "häiriköivästä" pihasudesta ei ole otettu ainoatakaan otosta.

Luulisi ihmisillä olevan kameroita ja ikkuna, jonka läpi voi kodakia vinguttaa.
 

Yhteistyössä