Loukkasin miestä, hänkin loukannut minua käytöksellään. Halusi nyt tauon. En tiedä miten kestän odottaa;(

  • Viestiketjun aloittaja fdgsdfgsfgsfdg
  • Ensimmäinen viesti
fdgsdfgsfgsfdg
Ahdistaa niiiin paljon. Miten kestää päiviä tätä epätietoisuutta. En tiedä antaako hän anteeksi.
Voiko suhde jatkua moiden jälkeen? Kokemuksia?
Sattuu kun ei voi mitään kertoa mahdollisesta päätöksestä. Onko oikein että vain toinen osapuoli saa laittaa suhteen tauolle, vaikka minuakin on satutettu.
Eikö tällaiset pitäisi selvittää yhdessä, jos rakkautta on, kuten meillä on.

Yksityiskohtiin en nyt mene.

Piinaavaa.
 
Voihan siitä varmasti yhteen sen jälkeen taas palata. Mulla kokemus yhdestä tauosta. Mies halus sitä ja se oli mulle kova paikka, mietin että miten kestän. Sovittiin et ollaan nyt 3 viikkoo pitämättä yhteyttä ja katotaan sen jälkeen mitä tapahtuu. Kun kolme viikkoo oli kulunu, olin sitä mieltä etten halunnu palata yhteen vaikka mies oliskin halunnu. Olin varma, et haluan palata yhteen tauon jälkeen, mut mieli olikin muuttunu, meillä oli takana melkein 2 vuoden seurustelu. Ehkä se tauko avaa sun silmiä ja näät asiat eri tavalla, voihan se olla että mies haluaakin palata yhteen. Kannattaa vähän ehkä sopia mitä tauko tarkottaa, että saako sillon tapailla muita ym.
Tarkotin tällä sitä, et ymmärrän sua miten pahalta susta tuntuu, se aikakin tuntu aluks tooosi pitkältä. Halusin vaan kertoo, et siinä voi käydä monella tapaa, vaikka mies haluaiskin jatkaa yhdessä voi olla että sun mieli muuttunu.
 
ap.
Epätietoisuus on ihan hirveää! Mietin nyt koko ajan miten mahtaa käydä. Sanoin jo valmistautuvani eroon. Mies sanoi etten hätiköisi. Kuulostaako mahdollisesti että olisi jatkamassa?

Ei ehkä ylpeydeltään voi heti päätöstä tehdä.
 
ap.
[QUOTE="vieras";28070525]Siis eihän tuo ole mikään tauko, vaan normaalia elämää, että haluaa hetken olla yksin.

Rehellisesti sanottuna kuulostat läheisriippuvaiselta...[/QUOTE]

Mietintätauko se hänenkin mielestään on. Ja jos toinen sanoo että haluaa miettiä jatkaako suhdetta vai mitä, niin kai siitä normaali ihminen huolestuu jos tunteita on paljon.
 
ap.
[QUOTE="hepskukkuu";28070551]Pistäpä nyt jäitä hattuun ja rauhoitu. Älä ainakaan mieheen päin osoita tuollaista, mua ainakin ahdistais, jos toinen käyttäytyis noin.[/QUOTE]
Eli miten?
 
å0y89y
Niin eli anna nyt toiselle sitä tilaa se kaksi päivää. Kyllä sä sen aikaa kestät ihan varmasti vaikka miten päin. Näät muita kavereitasi, menet leffaan, menet jumppaan, teet jotain. Tai katot tv:tä.

Jos suhde päättyy eroon, joudut joka tapauksessa keksimään omia juttuja ja tekemisiä. Ja jos suhde ei pääty eroon, niin säkin olet vähän tuulettanut päätäsi tässä välissä.

Olen ollut samassa tilanteessa, ja tuollainen ylidramaattinen, läheisriippuvainen takertuvaisuus (jota siis itsekin tein) ei ainakaan paranna asiaa. Mies miettii sen aikaa kun miettii. Jos haluaa erota, kertoo sen. Jos ei niin jatkatte. Se mitä SINÄ voit tehdä, on miettiä, haluatko olla ihmisen kanssa joka vaatii taukoja ym. Mutta tuollainen pari päivää miettimisaikaa ja omaa rauhaa on aika normaalia, eli en pidä miehenkäytöstä siltä osin mitenkään kohtuuttomana. Jos teilla on ollut loukkauksia puolin ja toisin, niin eikö ole aika hyvä asia hetki miettiä suhdettanne?

Jäitä hattuun, niinkuin joku jo sanoi, keskity omaan elämääsi ja odota se 2-3 päivää ihan rauhassa.
 
ap.
[QUOTE="hepskukkuu";28070614]Paistaa sun kirjoituksista sellainen epätoivo ja ahdistus. Käsitin, että mies on jo sua rauhoitellut, että älä mene asioiden edelle ym.

Että ole nyt rauhassa vaan :)[/QUOTE]

Mutta kiitos tästä:)
Saatan kuulostaa epätoivoiselta, ahdistunut olenkin. Mutta teen kyllä myös omia juttuja.
 
"helmiliini"
minulla on 8viikkoa siitä kun mies lähti,eikä millekkään mietintä tauolle, 5v 4kk suhde takana.tiedän tuon ahdistuksen,elän sen kanssa joka päivä. tiedostan että mun pitäs antaa miehen olla rauhassa,mutta en osaa,en pysty,vaikka kuinka päätän,niin hetken päästä olenkin itkemässä hänelle :(

mies jo viimeksi kysyikin että miksi mä häneen tukeudun kun hän on mua satuttanut, no siksi että hän on ollut läheisin ystäväni/tukeni vuosia, siksi jos hän välittää edes vähän,edes hetken niin oloni on parempi. mies lopetti puhelun

mutta soitti tunnin päästä että onko sulla parempi olo jo :)

hän myös halaa minua nykyään..
että luulen hänen lähteneen myös siksi että hän on kokenut tulleensa loukatuksi,liikaa.
 
ap.
[QUOTE="helmiliini";28070906]minulla on 8viikkoa siitä kun mies lähti,eikä millekkään mietintä tauolle, 5v 4kk suhde takana.tiedän tuon ahdistuksen,elän sen kanssa joka päivä. tiedostan että mun pitäs antaa miehen olla rauhassa,mutta en osaa,en pysty,vaikka kuinka päätän,niin hetken päästä olenkin itkemässä hänelle :(

mies jo viimeksi kysyikin että miksi mä häneen tukeudun kun hän on mua satuttanut, no siksi että hän on ollut läheisin ystäväni/tukeni vuosia, siksi jos hän välittää edes vähän,edes hetken niin oloni on parempi. mies lopetti puhelun

mutta soitti tunnin päästä että onko sulla parempi olo jo :)

hän myös halaa minua nykyään..
että luulen hänen lähteneen myös siksi että hän on kokenut tulleensa loukatuksi,liikaa.[/QUOTE]

Sinun pitäisi varmaan yrittää laskea irti:( Muutenhan menet ihan sekaisin.
Meillä on nyt ilmeisesti se tilanne että ei olla erottu, mutta mies ei ole varma pystyykö jatkamaan, haluaa kyllä ja on sanonut rakastavansa edelleen. Minulla sama. Hän ei varmaan tosiaan pysty ylpeydeltään ainakaan heti jatkamaan. On loukattu.
 

Yhteistyössä