Loukkasin miestä, hänkin loukannut minua käytöksellään. Halusi nyt tauon. En tiedä miten kestän odottaa;(

  • Viestiketjun aloittaja fdgsdfgsfgsfdg
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jos mies sanoi sulle, etä älä ajattele, että ollaan erottu, niin kuulostaa siltä, että käytti vaan tilaisuutta hyväkseen saadakseen omaa aikaa tehdä mitä lystää. Luulen, että toi lyhyt tauko tekee teille molemmille ihan hyvää (vaikka ahdistaakin). Jos mies ei halua jatkaa, niin ei varmaan sitten muutenkaan olisi ollut valmis tekemään teidän suhteen eteen yhtä paljon kuin sinä.
 
ap.
[QUOTE="vieras";28070942]Jos mies sanoi sulle, etä älä ajattele, että ollaan erottu, niin kuulostaa siltä, että käytti vaan tilaisuutta hyväkseen saadakseen omaa aikaa tehdä mitä lystää.[/QUOTE]

No kun tältä minustakin tuntui:/ En kohta itsekään tiedä pystynkö jatkamaan, haluan kyllä. Mutta siihen tulee olemaan ehtoja.
 
dfgdgfgfhhgf
Tarkemmin ajatellen miestä ei olleenkaan haitannut, kun itse joskus aiemmin halusin vajaan viikon tauon. Tuntui olevan vain mielissään, kun oli omaa aikaa - sama kun olin matkoilla.
Onko sellainen ok jos on parisuhteessa? Tuntuu vaan kaikesta ettei välitä tarpeeksi, yhtä paljon kuin minä:(
 

Yhteistyössä