kahvikirahvi
Niin ne onkin, yrittävät vain huijata meitä.Peesi! (Siun ja Lilithin osalta kyl höpöhöpöä kuitenkin, ootte kuitenkin nättei.)
Niin ne onkin, yrittävät vain huijata meitä.Peesi! (Siun ja Lilithin osalta kyl höpöhöpöä kuitenkin, ootte kuitenkin nättei.)
hölömö :kiss:Ny mä tunnen itteni outsideriksi..
emmä.Niin ne onkin, yrittävät vain huijata meitä.
Joutuuko se junassa matkustamaan kuljettajan kanssa etuvaunussa, loppujunahan on vähän niin kuin takapenkkiä?No voihan himputti! No, joutuu sitten huomenna itse maksamaan bussin tai junan. Ehka ihan hyva niin, pystyy matkustamaan vain etupenkilla, muuten iskee matkapahoinvointi.
tuossa vähän nuorempijopas on nuori kaunis nainen kuvassa
En mää kovin nätiksi itseäni koe.Niin ne onkin, yrittävät vain huijata meitä.
Joo, antaa ajo-ohjeita koko matkan.Joutuuko se junassa matkustamaan kuljettajan kanssa etuvaunussa, loppujunahan on vähän niin kuin takapenkkiä?
Kylläpäs. Säähän oot ihana :kiss:emmä.
huonomuististen ei kannattais yrittää noin onnetonta huijaustaNiin ne onkin, yrittävät vain huijata meitä.
ei ainakaan kuiva iho oleSellaiseen pakastebroileri-efektiin paasee, jos on kuiva ja herkka iho... Ja ihokarvat kasvavat sisaan. : / Ei jarin viehkeaa...
hauska
Ihan suotta :kiss:En mää kovin nätiksi itseäni koe.
mä sentään jo uskalsin ostaamä en ole vielä uskaltanut ostaa epilaattoria vaikka se olis niin paljon kätsympi.
Luultavasti tai pitäisikö sanoa, niin pelkään.
Kiitos murunen :kiss:Kylläpäs. Säähän oot ihana :kiss:
Elikkä sulla oli ennen tota ehkäsyä puhjennu akne?hmm. kertokaapas kuinka nopeasti hormonaalisen ehkäisyn pitäisi vaikuttaa ihoon? en ole seitsemään vuoteen moista käyttänyt, ja nyt lääkäri suositteli jo kasvojen ihon vuoksi. ilm sairastuin nyt johonkin akneen tms 25vnä :/
että kuinka nopeasti mahdollinen vaikutus tulisi
varmaan autsMää kuulin tässä joku päivä takaperin että eräs mies oli hävinny vedossa ja joutunu ajamaan partansa epilaattorilla.
Meniskö parisen viikkoa?hmm. kertokaapas kuinka nopeasti hormonaalisen ehkäisyn pitäisi vaikuttaa ihoon? en ole seitsemään vuoteen moista käyttänyt, ja nyt lääkäri suositteli jo kasvojen ihon vuoksi. ilm sairastuin nyt johonkin akneen tms 25vnä :/
että kuinka nopeasti mahdollinen vaikutus tulisi
:kiss:Kiitos murunen :kiss:
Lilith, kylläpäs sä oot oikeesti nätti :kiss:
mulla tulee oleen tylsä elämäTää on parempi:
Good girls goes to heaven and bad girls goes to everywhere.
:xmas: