nii mullakin..Mul on tylsää...
Myöhäistä, rakas Watson.mä voisin alkaa tohon siveydensipulihommaan :saint:
Mistä moinen?Mul on tylsää...
Väsää mullekkin....Mun tekis mieli uunimakkaraa ja muusia pakko väsätä jotain syömistä
Tarttis jotain tekemistä tai seuraa, muksu kattelee Alfredia ja mp lähti kaverinsa kanssa johonkin.Mistä moinen?
Noku mie en ollu paikalla Tottakai aletaan, tai no sitähän mie olen aina ollukin :saint:mixeiköhän kukaan tykkää tästä kommentista
Hiljasta on mutta olen erittäin vakuuttunut ettei tää vihannesosasto kauaa pysy sängyssäMitäs tänne hevi-osastolle kuuluu?
Haluun makutuomarin miltä mun uus paita näyttääeiks pitkäkaulalle meijän seura kelpaa:stick:
No mut jos kaikista on tullu siveyden sipuleita ja säädyllisyyden suolakurkkuja niin se sänky on varmaan aika tapahtumaköyhä paikkaHiljasta on mutta olen erittäin vakuuttunut ettei tää vihannesosasto kauaa pysy sängyssä
no laita tänne ni me kerrotaanHaluun makutuomarin miltä mun uus paita näyttää
niin just, eiköhän tuo ole ohimenevääTarttis jotain tekemistä tai seuraa, muksu kattelee Alfredia ja mp lähti kaverinsa kanssa johonkin.
Vippaa kuva.Haluun makutuomarin miltä mun uus paita näyttää
Heeeeiii! Suakin näkee! Väsään väsään kylVäsää mullekkin....
Sopii liikunnan harrastamiseen. Mua ei nappaa tavalliset t-paidat.
Tosta on kyllä vähän vaikee päätellä. Jos laittasit "ennen" -kuvan kans? Siis ennen ku laitoit paidan päälle.
:saint:Tosta on kyllä vähän vaikee päätellä. Jos laittasit "ennen" -kuvan kans? Siis ennen ku laitoit paidan päälle.
Tosta on kyllä vähän vaikee päätellä. Jos laittasit "ennen" -kuvan kans? Siis ennen ku laitoit paidan päälle.
Taitaa olla mielestään muita ylempänä...eiks pitkäkaulalle meijän seura kelpaa:stick:
tämmöst tää on...Mul on tylsää...
Meinaatko että on noussut päähän vai? Ei oo ainakaan vielä, siinä nousemisessa kestää niin kauan...Taitaa olla mielestään muita ylempänä...