mixeiköhän kukaan tykkää tästä kommentistaAletaanko kaikki siveyden sipuleiksi?
mixeiköhän kukaan tykkää tästä kommentistaAletaanko kaikki siveyden sipuleiksi?
Ei kai kukaan halua olla vihannes?miksi kukaan ei tykkää tästä kommentista
*yrittää napata siitä kiinniiiii*Täältä saat tuhmuuden puuskan *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh*
Jostain kumman syystämiksi kukaan ei tykkää tästä kommentista
Ei kai kukaan halua olla vihannes?
Kukkuu.spörölöö...
Tiedatkos, mika on hankalinta vihannesten syomisessa?Ei kai kukaan halua olla vihannes?
tuliks sulla housuunspörölöö...
:stick: sinnekin suuntaanMitä ne kahjot täällä riehuu taas :stick:
Tiedatkos, mika on hankalinta vihannesten syomisessa?
No, se sairaalasanky, tietenkin. :saint:
Saatiin yks kahjo lisääMitä ne kahjot täällä riehuu taas :stick:
Ihankuin ei oikein nappaisMenin vissiin lupautuun ensi viikonlopuksi kaverille lapsenvahdiksi :headwall:
Minkä ikänen sun kaveris on kun vahtia tarvii?Menin vissiin lupautuun ensi viikonlopuksi kaverille lapsenvahdiksi :headwall:
No ei, kun olin suunnitellut että voisi itse ottaa ensi viikonloppuna. Ja nyt se ei sitten voi ilmoittaa kumpana päivänä se sitten menisi. Että voin itse sitten suunnitella että kumpana päivänä pääsis jos on fiilistä.Ihankuin ei oikein nappais
24 vuotias yh naapurista (sivuutin hienosti puujalkasi...)Minkä ikänen sun kaveris on kun vahtia tarvii?
No pitäähän sun auttaa neitoa hädässä ootat nyt kiltisti et ilmoittaaNo ei, kun olin suunnitellut että voisi itse ottaa ensi viikonloppuna. Ja nyt se ei sitten voi ilmoittaa kumpana päivänä se sitten menisi. Että voin itse sitten suunnitella että kumpana päivänä pääsis jos on fiilistä.
nooh, jos ei huomenna ole tullut mitään viestiä niin ilmoitan että unohtaa koko asian, minen tykkää sellaisesta että jää silleen ilmaan että jotain saattaa tapahtua ja sitten pitäisi tehdä jotain, mutta .... jne jne...No pitäähän sun auttaa neitoa hädässä ootat nyt kiltisti et ilmoittaa
Höh, pitäis muuttaa sun viereen ni vois lykätä muksut sulle hoitoonooh, jos ei huomenna ole tullut mitään viestiä niin ilmoitan että unohtaa koko asian, minen tykkää sellaisesta että jää silleen ilmaan että jotain saattaa tapahtua ja sitten pitäisi tehdä jotain, mutta .... jne jne...
tuo on ärsyttävää!nooh, jos ei huomenna ole tullut mitään viestiä niin ilmoitan että unohtaa koko asian, minen tykkää sellaisesta että jää silleen ilmaan että jotain saattaa tapahtua ja sitten pitäisi tehdä jotain, mutta .... jne jne...