The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Miun muumimuki näyttää ihan tylsältä noiden famin mukien rinnalla...:D

Hmm..siivoiltu hiukan ja ruoka uunissa. Miten mie jotenkin saan paljon enemmän kotona aikaan kun mies ei ole täällä..:snotty:

Hmm..siivoiltu hiukan ja ruoka uunissa. Miten mie jotenkin saan paljon enemmän kotona aikaan kun mies ei ole täällä..:snotty:
ei mulla noita ole, kunhan hain kuvat :D

mäkin saan enemmän aikaa silloin kun yksin kotona olen :)
lapsetkin nyt menee paremmin kuin mies jaloissa pyörimässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28064289:
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :D

Mä oon heränny ja selvinny.. Tosin heräsin jo 10 aikaa, lueskelin tein juttuja, käytiin miehen kanssa suihkussa jne.. :whistle:

Kohtapuoliin vaatetta niskaan ja ajelemaan ympäri maakuntia, että saadaan muksut kotii :)
Hui! ei saa säikytellä:kieh:

sunnuntaiajelua siis tiedossa teillä. Mulla ei ole mitään suunnitelmia tälle päivää...onkohan se huono juttu...

Mulla taas tarvis olla mies niin sais ehkä siivottuakin usemmin,nyt se on sellasta pakkopullaa. Ehkä se johtuu siitä että tottunut siihen, että ollu se siivouspäivä kerran viikossa ja aina yhessä pistetty paikat kuntoon ja sit viikolla siivonnu sen mitä sotkee samantein niin pysy siistinä. Eli tarttis piiskaajan siihen viereen,vois piiskata vuoronperään niin tulis hommat hoidettua:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28064289:
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :D

Mä oon heränny ja selvinny.. Tosin heräsin jo 10 aikaa, lueskelin tein juttuja, käytiin miehen kanssa suihkussa jne.. :whistle:

Kohtapuoliin vaatetta niskaan ja ajelemaan ympäri maakuntia, että saadaan muksut kotii :)
uuh, kiva aamu teillä :whistle:

Hui! ei saa säikytellä:kieh:

sunnuntaiajelua siis tiedossa teillä. Mulla ei ole mitään suunnitelmia tälle päivää...onkohan se huono juttu...
Soriiii :D

Juu sunnuntaiajelua.. Mä olisin kyl enemmän kuin onnellinen, jos ei tarvis lähteä mihinkään.. jäi taas unet siihe 6 tuntiin, varmaa allekkin, mut olihan se kiva käydä vähän tuulettumassa.. Tosin ei kyllä taas tarvii hetkees lähteä mihinkää :D Kauhee ikävä poikiakin jo :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28064437:
Mjuuu... Krapulas.... :D Harvemmin pääsee yhessä suihkuu, nii pitihän siitä ottaa ilo irti :)

Mut nyt lähetään niita lapsukaisia metsästää.. :wave: Hyvät sunnuntait kaikille :kiss:
no tietysti piti :snotty:

mukavaa päivää :D

kahvikirahvi
Heipä hei kaikille. Mp yllätti, se nousi pp.n kanssa aamulla ja anto mun nukkua pitkään, vaikka vasta joku aika sitten kehui ettei heräile muksun kanssa enää ollenkaan. MUtta nyt sillä on la-su-ma vapaata ilman aikasta herätystä niin hän ystävällisesti "uhrasi" yhden vapaa-aamuistaan heräämällä.

Nyt tarttis heittää vaatteet päälle ja lähteä naapurikuntaan kaverin kirppiksen avajaisiin :) Saas nähä miten hermoja kiristävä reissu on kun mä haluan ajaa, ja mp on ihan hirveä kyyditettävä (nillitys alkoi jo nyt vaikka ei olla päästy edes lähtemään).

Palataan myöhemmin, luultavasti nousee savu korvista kun saavun takas tänne :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä