heips:wave:aamupäivää tinku =)
:wave:Huomenta :wave:
mä juon justiinsa Ihaa mukista:heart:Miun muumimuki näyttää ihan tylsältä noiden famin mukien rinnalla...
Hmm..siivoiltu hiukan ja ruoka uunissa. Miten mie jotenkin saan paljon enemmän kotona aikaan kun mies ei ole täällä..:snotty:
juu olisko vähän hienojaHuomenta :wave: siin on familla hienoi mukei
mun tietokoneen kello on seonnu, väittää et on keskiyö. Sitä saa nykyään joka toinen päivä asetella uudestaan.
ei mulla noita ole, kunhan hain kuvatMiun muumimuki näyttää ihan tylsältä noiden famin mukien rinnalla...
Hmm..siivoiltu hiukan ja ruoka uunissa. Miten mie jotenkin saan paljon enemmän kotona aikaan kun mies ei ole täällä..:snotty:
Ois jos asuis yksinjuu olisko vähän hienoja
ja aamupäivää heränneille :kiss:
Tää on kummallista kyl.. Mies ärsyttääkin enemmän koneella möllöttäessään kuin lapset..siis silloin ku ite yrittää siivota.mäkin saan enemmän aikaa silloin kun yksin kotona olen
lapsetkin nyt menee paremmin kuin mies jaloissa pyörimässä
tai ainakin ilman lapsia, pieniä lapsiaOis jos asuis yksin
Hui! ei saa säikytellä:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28064289:BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Mä oon heränny ja selvinny.. Tosin heräsin jo 10 aikaa, lueskelin tein juttuja, käytiin miehen kanssa suihkussa jne..
Kohtapuoliin vaatetta niskaan ja ajelemaan ympäri maakuntia, että saadaan muksut kotii
Juu, siin oiski ihmettelemistä jos äippä vetelis päiväkahveet tollasesta :xtai ainakin ilman lapsia, pieniä lapsia
Mulla taas tarvis olla mies niin sais ehkä siivottuakin usemmin,nyt se on sellasta pakkopullaa. Ehkä se johtuu siitä että tottunut siihen, että ollu se siivouspäivä kerran viikossa ja aina yhessä pistetty paikat kuntoon ja sit viikolla siivonnu sen mitä sotkee samantein niin pysy siistinä. Eli tarttis piiskaajan siihen viereen,vois piiskata vuoronperään niin tulis hommat hoidettua:xmas:Miun muumimuki näyttää ihan tylsältä noiden famin mukien rinnalla...
uuh, kiva aamu teilläAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28064289:BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Mä oon heränny ja selvinny.. Tosin heräsin jo 10 aikaa, lueskelin tein juttuja, käytiin miehen kanssa suihkussa jne..
Kohtapuoliin vaatetta niskaan ja ajelemaan ympäri maakuntia, että saadaan muksut kotii
SoriiiiHui! ei saa säikytellä:kieh:
sunnuntaiajelua siis tiedossa teillä. Mulla ei ole mitään suunnitelmia tälle päivää...onkohan se huono juttu...
olikos baarissa kivaaHuomenta :wave:
Mjuuu... Krapulas.... Harvemmin pääsee yhessä suihkuu, nii pitihän siitä ottaa ilo irtiuuh, kiva aamu teillä
no tietysti piti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28064437:Mjuuu... Krapulas.... Harvemmin pääsee yhessä suihkuu, nii pitihän siitä ottaa ilo irti
Mut nyt lähetään niita lapsukaisia metsästää.. :wave: Hyvät sunnuntait kaikille :kiss: