Ai yhdyt meihin? Sehän sopii...Alastulolla ja Sirahvilla on hyvät linjat, yhdyn niihin.
Ai yhdyt meihin? Sehän sopii...Alastulolla ja Sirahvilla on hyvät linjat, yhdyn niihin.
En miekään nirsoile joten miellellään naisen otan viereen, muutama kotka ja lahnakin tullut vastaan muta ei niistä enempää..Ja minä en viitsi nirsoilla.
Koita parantua :flower::kiss:Oisko tylsä ja lähtis nukkuu tätä pääkipuu pois,otin jo tapsuu lisääkin muta ei mitään vaikutusta
Sitten varmaan kissa olis kivaa vaihtelua.En miekään nirsoile joten miellellään naisen otan viereen, muutama kotka ja lahnakin tullut vastaan muta ei niistä enempää..
Mun täytyy varmaan tarkentaa etten niin nirsoile ton sukupolen kanssaEn miekään nirsoile joten miellellään naisen otan viereen, muutama kotka ja lahnakin tullut vastaan muta ei niistä enempää..
Kissat on aivan mukavia, tahtovat vain tuon selän ja hartijat raapia pahasti terävillä kynsillään..Sitten varmaan kissa olis kivaa vaihtelua.
Jotenkin tuon tiesinMun täytyy varmaan tarkentaa etten niin nirsoile ton sukupolen kanssa
Kauhee ku yritän esittää siveellistä ja noi tytöt tollei rivien välistä ymmärtelee :O
Ei, ihan noin yksityiskohtaisesti en tänne elämästäni sentään kerro.
ei haittaamä mielummin ihan miehen kans,yksitellen en ryhmässä mä tykkään miehistä
haittakse?
voishan ne jäädä kanssa katseleenSieltä voi kuule vartija heittää kaupasta ulos jos kovin verho auki roikistelee
ei haittaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062214:Mulle käy molemmat. Haittaakse?
peesaanei mua haittaa
..mut mä pidättäydyn miehissä:heart:
Hyyvä.. eikä mua oikeesti edes haittais, vaikka teitä haittaisei haittaa
peesaan tätäkinNiin minäkin pitäydyn miehissä, vaiks jotain muuta vois ymmärtääkin koskaan en ole naisten kans mitään touhunu enkä vois kuvitella niin tekeväni.
vois vaikka ollakinKyllä ilmankin on kivaa
ei haittaa
sama juttu täällä
kunhan nyt kirjoittelen
En miekään nirsoile joten miellellään naisen otan viereen, muutama kotka ja lahnakin tullut vastaan muta ei niistä enempää..