Lilith Le Nuit
Onhan siellä vaikka mitä..ei kannata...mitä siellä nyt sellasta mitä täällä ei olis
Onhan siellä vaikka mitä..ei kannata...mitä siellä nyt sellasta mitä täällä ei olis
hyväeet mitään
Nnnouu, i'm back :heart:Kantsisko painua baariin tänään? Ihan tuohon paikalliseen.
Tyttöjen kesken lusikoiminen on kans mukavaa :snotty:no jos ihan kiltisti mutta se kuningas lusikka on ottanut ritolat,ilman sitä ei ole lusikkalaatikkoakaan
jaa jaaääneen nauran!
Tarkoitin auton pakkia!
Öitä Ihqu :hug:Plaah..ääni meinaa hävitä ja yskittää. Kivakiva.
Painun iltapalalle ja nukkumaan, ärsyttää. Öitä!:wave:
Hei ho =)Hoi sie :wave:
Tervetuloa, verho on avoinna.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062065:Multa ei kans olis ku joku reilu tunti Tampereelle... Ja juu sovituskoppiin voitais varmaan sun kanssa tulla...
Tyttöjen kesken lusikoiminen on kans mukavaa :snotty:
Ei, ihan noin yksityiskohtaisesti en tänne elämästäni sentään kerro.jaa jaa
mä luulin että jotain muuta :ashamed:
Mäkin voin.... lisäksi, mäkin tarvisin uusia alusvaatteita, nii te voisitte sitte toimia makutuomarina mulleJep, mä voin auttaa pukeutumisessa ja riisumisessa. Lisäksi mulla on hyvä maku vaatetuksen suhteen. :xmas:
Saat paikan!Jep, mä voin auttaa pukeutumisessa ja riisumisessa. Lisäksi mulla on hyvä maku vaatetuksen suhteen. :xmas:
peruko se kokki nyt tulonsa kokonaan?Onhan siellä vaikka mitä..
No minähän tulen.... Lilithin kanssa... Samaan aikaan..Tervetuloa, verho on avoinna.
Sieltä voi kuule vartija heittää kaupasta ulos jos kovin verho auki roikisteleeTervetuloa, verho on avoinna.
Pitää palkata portsari siihen verhon eteen.Sieltä voi kuule vartija heittää kaupasta ulos jos kovin verho auki roikistelee
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28062094:Nnnouu, i'm back :heart:
Eiks Aries oo niitä hommia tehnyPitää palkata portsari siihen verhon eteen.
Ei ainakaan vielä ole perunut.peruko se kokki nyt tulonsa kokonaan?
Hunajapyrstöni :heart::heart:
mä mielummin ihan mieste kans,yksitellen en ryhmässä mä tykkään miehistäTyttöjen kesken lusikoiminen on kans mukavaa :snotty:
KK:n mainitsemalla portsarilla päästään siitäkin.Sieltä voi kuule vartija heittää kaupasta ulos jos kovin verho auki roikistelee
Siitä portsarista olis varmasti paljon hyötyä... Toki pitäis varmaan ihmiset loitolla jos seisoskelis siinä ovansuussa..Eiks Aries oo niitä hommia tehny
Voi hemmetti teidän kanssaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062191:Siitä portsarista olis varmasti paljon hyötyä... Toki pitäis varmaan ihmiset loitolla jos seisoskelis siinä ovansuussa..