Eiks leikitäkään lusikkalaatikkoomä niin välitä ryhmäsessioista...
Eiks leikitäkään lusikkalaatikkoomä niin välitä ryhmäsessioista...
Kaikki käy ... Tai noh, riippuu asiasta !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28061997:Kelpaisko molemmat?
:snotty:Aijahas.. Semmosta peliä sitten
eet mitäänmitä mä nyt sanoin :O
:snotty:
Mä kyllä valitettavasti vien kaikki mehut miehestä.. Tai ainakin on sanottu niin.Kaikki käy ... Tai noh, riippuu asiasta !
no jos ihan kiltisti mutta se kuningas lusikka on ottanut ritolat,ilman sitä ei ole lusikkalaatikkoakaanEiks leikitäkään lusikkalaatikkoo
Hmm... Ei taideta, kun lähden huviostoksille, mutta makutuomariksi!Tarviikko mua tampereella? Täältä on jotain 2h matka junalla.
ei saa yleistää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062010:Te haluutte aina...
Anna tulla - olen elämäni kunnossa!Mä kyllä valitettavasti vien kaikki mehut miehestä.. Tai ainakin on sanottu niin.
ääneen nauran!
Anna tulla - olen elämäni kunnossa!
Kuulostaa hyvältäKaikki käy ... Tai noh, riippuu asiasta !
Multa ei kans olis ku joku reilu tunti Tampereelle... Ja juu sovituskoppiin voitais varmaan sun kanssa tulla...Hmm... Ei taideta, kun lähden huviostoksille, mutta makutuomariksi!
Mä puhuinki yksityiskohdista...ei saa yleistää :xmas:
Mulle taas tuli mieleen yhteinen vessahetki jos semmonen hätä tulee...ääneen nauran!
Tarkoitin auton pakkia!
Jep, mä voin auttaa pukeutumisessa ja riisumisessa. Lisäksi mulla on hyvä maku vaatetuksen suhteen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062065:Multa ei kans olis ku joku reilu tunti Tampereelle... Ja juu sovituskoppiin voitais varmaan sun kanssa tulla...
ei kannata...mitä siellä nyt sellasta mitä täällä ei olisKantsisko painua baariin tänään? Ihan tuohon paikalliseen.
Moon ainaki menossaKantsisko painua baariin tänään? Ihan tuohon paikalliseen.
Hoi sie :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28062059:Lusikka =)