TArviskoha treffata?sama juttu :snotty:
TArviskoha treffata?sama juttu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28061718:TArviskoha treffata?
ompas nimiExälle aikoinaan puhuin kun oli kauppaan menossa että ostaa sitä koskenlaskijan mietoa versiota jossa on ruskea nalle kannessa ja nimenä lastenkoskija. Tämä ilmeisesti oli kaupassa kysynyt myyjältä kun ei ollut löytänyt tuota lastenkoskijaa sieltä hyllystä
en mä sentäs uskalla mitään ulkomalta tuotuja...ihan saa lekuri omas tksssa määrätä jotain.Eipa osaa sanoa. Itse pyysin exaa tuomaan tullessaan ulkomailta migreenintappolaakkeita. Cafergot on minulla yleensa toiminut, enka ole viela allerginenkaan sille.
Tuossa treenasin takareidet ja pakarat niin vois saunajuomaksi hieman rommia ottaa
Laitan Arieksen puolesta :flower:kuvaa
Mina kavin aikoinaan virallisessa apteekissa, virallisella farmaseutilla ja sain noita tabuja. Systeemi toimi siella pain maailmaa aika sujuvasti. Ja kun tiesi laakkeen nimen, sai ostettua, kun ei ollut reseptivalmiste.en mä sentäs uskalla mitään ulkomalta tuotuja...ihan saa lekuri omas tksssa määrätä jotain.
:stick:Laitan Arieksen puolesta :flower:
keväämmällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28061718:TArviskoha treffata?
Tuossa treenasin takareidet ja pakarat niin vois saunajuomaksi hieman rommia ottaa
kimpassamää kans sitten,rupee yksin olee
kiitos tiedostaAh, näkki on niin hyvää tuorejuuston kanssa.
Kofeiinia kehiin. Energiajuoma auttaa melko hyvin ibuprofeenin ja parasetamolin tai ASAn kanssa.kiva nyt rupee sitten tuleee se ökö olo pakko vetästä kai toinen tapsu nassuun jos sit auttas.Noista vanhoista riitti ihan yksikin ja alko vaikuttaa melko nopeesti mut tässä ei vielä tunnu mitään helpotusta.
vanhasta ei ilmeisesti ollut mitään rinnakkaisvalmistettakaan?siis ei nää uudet migreenitapsut auta yhtään:kieh: pitääpä käydä tkssa sanomassa samalla kun vie reseptin uusittavaksi että jos ei kerta vanhaa enää valmisteta niin jotain muuta sitten kokeiluun. joutuukohan sitä ihan lääkärin vastaanotolle sitä varten vai määrääkö ne suoraan jotain kokeiltavaksi?
Koska?Vai että treffit?
Varmaan lohduttaa jotain pienta heppafania, jos ei saa omaa hevosta, mutta annetaan tilalle kuollut lintu. :
ei oo energiajuomaa kun en käytä ja kahviakaan ole,teetä on mut auttako se...Kofeiinia kehiin. Energiajuoma auttaa melko hyvin ibuprofeenin ja parasetamolin tai ASAn kanssa.
Nyt kyllä tekis hyvää kunnon hieronta noille takareisille..kuvaa