Siltähän tuo hieman haiskahtaaOho, oho Palstaromanssi
Mä saattaisin tarvita taitavia käsitä...Ok, mä olen aika kätevä käsistä. Että jos tarvii pientä fiksausta tai jotakin.
Tuksu tais ottaa mallia Kikasta.. Ja epäonnistui siinä..
Ai kauheeOho, oho Palstaromanssi
:O:snotty:tinkusta siis ei minusta
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28061606:Mä saattaisin tarvita taitavia käsitä...
no jos siltä tuntuuPitäiskö kevyt nus.. Lapset lähti mummolaan yökyläilemään ja yksin kotosalla : /
Tuossa treenasin takareidet ja pakarat niin vois saunajuomaksi hieman rommia ottaano jos siltä tuntuu
:hug:Se miun kokki ei tullutkaan. Tulee myöhemmin ja ei kokkaa.
Täällä sitten tylsistyn vaan..
sama juttu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28061606:Mä saattaisin tarvita taitavia käsiä...
kevyt vain ettei sormet eksy näppäimillePitäiskö kevyt narsk... Lapset lähti mummolaan yökyläilemään ja yksin kotosalla : /
:hug::hug:
mut jos saat kuitenkin jotain muuta...
Eipa osaa sanoa. Itse pyysin exaa tuomaan tullessaan ulkomailta migreenintappolaakkeita. Cafergot on minulla yleensa toiminut, enka ole viela allerginenkaan sille.siis ei nää uudet migreenitapsut auta yhtään:kieh: pitääpä käydä tkssa sanomassa samalla kun vie reseptin uusittavaksi että jos ei kerta vanhaa enää valmisteta niin jotain muuta sitten kokeiluun. joutuukohan sitä ihan lääkärin vastaanotolle sitä varten vai määrääkö ne suoraan jotain kokeiltavaksi?
no sustahan puhe oli:O:snotty:
mää kans sitten,rupee yksin oleekevyt vain ettei sormet eksy näppäimille
voisin tulla seuraksi mutta..........
:hug:
:hug:Se miun kokki ei tullutkaan. Tulee myöhemmin ja ei kokkaa.
Täällä sitten tylsistyn vaan..
kuvaaTuossa treenasin takareidet ja pakarat niin vois saunajuomaksi hieman rommia ottaa