The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
VOI PERKELE! :D
Vähän takeltelin tuota Mythagoa kirjoittaessani, mutta en tajunnut, että kirjoitin mitä sattuu.
ANTEEKSI!

Mutta tosiaan, meillä MORRIGAN taitaa olla vähän erilainen ajatusmaailma?
Ei valttamatta niin erilainen, kuin akkiseltaan luulisi. Joissain kohdin ehka paljonkin, mutta tuskin kaikessa. Yrittajaperheesta, entinen yrittaja, ei tassa aivan utopistinen voi olla, vaikka anarkismiin onkin kallellaan. ;)

Voi ristus että oon jääny koukkuun näihin!
Kyllä Idänihmeet sitten osaa!

Ei tiiä itkeekkö, vai nauraakko:D

Tsiigaileeks näit muut?:ashamed:

[video=youtube_share;Tzkigm8ABwU]http://youtu.be/Tzkigm8ABwU[/video]

Freudilainen lipsahdus :rolleyes:

Pikkukoo muistaa et mää oon kukkahattuvihervasuri :D
Josta tulikin mieleeni viikon freudilainen kohokohta:

Paikka: psykan laitos
Tilanne: tentti

Viereeni ilmaantui kaikkien stereotypioiden stereotypia freudilaisesta psykoterapeutista: mies, leukaparta, vahan boheemisti porroinen niskasta pitempi hiusmalli, ruskea kauluspaita, slipoveri samaa savya, nakupellenvariset housut, ruskeat nahkakengat ja sellainen myhaileva katse, joka kertoo, etta "en ole tuomitsemassa sinua, tiedan, etta lapsuutesi oli kamala, silla aitisi halusi nussia posteljoonia ja alitajuisesti pelkasit isasi kastroivan sinut".

Arvatkaapa, kuinka kova tyo oli olla ottamatta pikkusikari-lodju kasilaukusta... nain mielessani, kuinka imeskelen pikkusikaria nautinnollisen nakoisena, tuijotan tuota ilmestysta kiinteasti silmiin ja valilla ehka annan katseeni harhailla haaroihin ja vain naytan naiivin viattomalta. :saint:

Hillitsin itseni...

Viimeksi muokattu:
Tsih x2 :p

Synttärit lusittu, ihana rauha.. Pojat lähti maailmalle. Toinen mun pallosiskolle ja toinen toisen kummeille. Ei ensin meinannu lähteä, mutta sitte yhtäkkiä olikin lähdössä, ota noista sitte selvää :D

Nyt mää hörpin muutaman ja saatan mennä tänää vähä katteleen tota mein tuppukylän yöelämää :)

Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony - YouTube

Nii juu piti sanomani, että älä Morrigan oo huolissasi, mua on sanottu viimeaikoina useasti lesboksi/lesbonnäköiseksi, tais tänään viimeks joku kutsua rekkalesboksi :D

Mä otan sen ainakin kohteliaisuutena ;)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä