Se voi olla...
On sita ihmeita ennenkin tehty, mm. uusi ihminen vanhan sisaan.
Miten musta tuntuu Mythago, että meillä on varsin erilainen ajatusmaailma?
Se voi olla...
On sita ihmeita ennenkin tehty, mm. uusi ihminen vanhan sisaan.
ehka siksi, etta olen Morrigan? :saint:Se voi olla...
Miten musta tuntuu Mythago, että meillä on varsin erilainen ajatusmaailma?
Hintriikan surumarssi on myos mahtava!Ei ehkä ihan ketjumusiikkia mutta niin hyviä
Tapio Rautavaara - Kulkuri ja joutsen - YouTube
Kulkuriveljeni Jan Tapio Rautavaara - YouTube
Tapio Rautavaara - Reissumies ja kissa - YouTube
Hellou Lispetti mirrinsilittäjä :wave: :wave:Ai neh, onhan tääl tääkin ketju:ashamed:
Iltaa kaikille:kiss:
Ei tuokaan huono ajatus ole jos oikein tulkitsen sinun upean ja kieron mielikuvituksenalkomahoolistako tässä puhuttiinkin mä luulin jotain ihan muuta:saint::ashamed:
Niin ehania:heart:Ei ehkä ihan ketjumusiikkia mutta niin hyviä
Tapio Rautavaara - Kulkuri ja joutsen - YouTube
Kulkuriveljeni Jan Tapio Rautavaara - YouTube
Tapio Rautavaara - Reissumies ja kissa - YouTube
VOI PERKELE!ehka siksi, etta olen Morrigan? :saint:
Ei valttamatta niin erilainen, kuin akkiseltaan luulisi. Joissain kohdin ehka paljonkin, mutta tuskin kaikessa. Yrittajaperheesta, entinen yrittaja, ei tassa aivan utopistinen voi olla, vaikka anarkismiin onkin kallellaan.VOI PERKELE!
Vähän takeltelin tuota Mythagoa kirjoittaessani, mutta en tajunnut, että kirjoitin mitä sattuu.
ANTEEKSI!
Mutta tosiaan, meillä MORRIGAN taitaa olla vähän erilainen ajatusmaailma?
sullahan se kiero mielikuvitus on ... mitään en tunnustaEi tuokaan huono ajatus ole jos oikein tulkitsen sinun upean ja kieron mielikuvituksen
Järkyttäviä ne videot mitä ovat ruslandiassa kuvailleet, tule ajatus että ehkä suomessa on ihan jees autoilukulttuuriVoi ristus että oon jääny koukkuun näihin!
Kyllä Idänihmeet sitten osaa!
Ei tiiä itkeekkö, vai nauraakko
Tsiigaileeks näit muut?:ashamed:
[video=youtube_share;Tzkigm8ABwU]http://youtu.be/Tzkigm8ABwU[/video]
Freudilainen lipsahdusehka siksi, etta olen Morrigan? :saint:
No juu, nuo kaksi asiaa ainakin osuu kohdilleen.Ei valttamatta niin erilainen, kuin akkiseltaan luulisi. Joissain kohdin ehka paljonkin, mutta tuskin kaikessa. Yrittajaperheesta, entinen yrittaja, ei tassa aivan utopistinen voi olla, vaikka anarkismiin onkin kallellaan.
OLETKO? :stick:Pikkukoo muistaa et mää oon kukkahattuvihervasuri
Ai siika on kyllä niin hyvää, tosissaan saa yrittää jos sen meinaa pilata.vähänkö oli hyviä ne siiat...
Just yks ilta kuuntelin Tapsaa mut tätä en muistanu :heart:
Josta tulikin mieleeni viikon freudilainen kohokohta:Freudilainen lipsahdus
Pikkukoo muistaa et mää oon kukkahattuvihervasuri
Mä söin chili con carnea, ei kyllä uponnut ihan niin hyvin kuin ennen,mistä mahto johtua.Mä lämmitän mikrossa parhaillaan päivällä tehtyä lasagnea jos jotakuta kiinnostaa :saint:
Työnnä kuule kepuli tuo keppis sanonko minne :vampire:OLETKO? :stick:
No ei vaiskaan... :kiss: