no sati etteiNoudatko mut syömään, vaikuttaa paremmalta kun mun hippimakaroonilaatikkoni.
Hyvältä näyttää!
Haluan nähdä tollaisen mainoksen!tänään kun selailin töissä aamulehteä, siellä oli sijaisperhemainos jossa luki asuuko teillä kirahvi
palstahan tietty tuli mieleen ja kahvikirahvi
Haluan nähdä tollaisen mainoksen!
Meillä on molokit, en viitti mennä niitä penkomaan kun viimeks meinasin tipahtaa sinne :|osta aamulehti
tai myöhemmin penkomassa roskista
en muista olisko ollut joku sos-lapsikylä tms mainos
eipä näy...Vapaaehtoisia? Tuossa olis meikäläisen tämän viikonlopun työurakat... Kiinnostus 100%.
Mitä niille pitää tehdä ja saanko palkkaa? :xmas:Vapaaehtoisia? Tuossa olis meikäläisen tämän viikonlopun työurakat... Kiinnostus 100%.
juu no ei sittenMeillä on molokit, en viitti mennä niitä penkomaan kun viimeks meinasin tipahtaa sinne :|
Pitäis alkaa pitämään sellaisia viikon kursseja miten otetaan kunnollavaan oisippa kokolappalainen
pyydät ketjulaiset sinne auttaanVapaaehtoisia? Tuossa olis meikäläisen tämän viikonlopun työurakat... Kiinnostus 100%.
ja perään miten oksennetaan kunnollaPitäis alkaa pitämään sellaisia viikon kursseja miten otetaan kunnolla
ja onhan digilehtiosta aamulehti
tai myöhemmin penkomassa roskista
en muista olisko ollut joku sos-lapsikylä tms mainos
Ei sitä oksentele kun saapi oikean kurssinja perään miten oksennetaan kunnolla
Osa pitää puhtaaksikirjoittaa ja osa täytyy arvioida ja pisteyttää ja muutama suunnitelma pitäis tehdä.Mitä niille pitää tehdä ja saanko palkkaa? :xmas:
Kyllähän tuo puhtaaksikirjoittaminen varmaan onnistuisi, mutta joissain kohtaa saattaisi tulla jonkinmoisia ongelmia, mutta kyllä tämän ketjun palstailijat siihen kykenesivät...pyydät ketjulaiset sinne auttaan
varmaan hienosti osattais
Anarkistin ei ole pakko olla kommunisti. Ja marxistikin voi olla miljonaari, kuten Aet Carabao.Valveutunut kyllä aivan väärällä saralla. Vaikka kuinka olen opettanut riistäjä-kapitalisti-porvari-aatetta, silti kehtaa tuollaisia laulella.
En lähetä - mun pojasta ei kommunistia tehdä, ainakaan ilman taistelua (ja taistellaan siellä lahtarien puolella!)!
Ja :wave: tosiaan kaikille!
Sopii, tulen heti huomenna.Osa pitää puhtaaksikirjoittaa ja osa täytyy arvioida ja pisteyttää ja muutama suunnitelma pitäis tehdä.
Ruokapalkalla ja ja ja... juu ...
hyväEi sitä oksentele kun saapi oikean kurssin