Ihanaa, etta sinakin uskaltaudut ulos kaapista!Mp.n kaverikin sano mua eilen lesboks
Ihanaa, etta sinakin uskaltaudut ulos kaapista!Mp.n kaverikin sano mua eilen lesboks
Tuo on SEKSIKASTA!!nyt saatte lyödä pilkan seinään, meikkä siivosi
ja ilman eri käskyä
Pois se minusta, minä ole missään kaapissa ollutkaan. No ehkä tietynlaisissa tilanteissa :saint:Ihanaa, etta sinakin uskaltaudut ulos kaapista!
Good for you. Seuraavaksi saa tulla meille siivoamaan, en käske.nyt saatte lyödä pilkan seinään, meikkä siivosi
ja ilman eri käskyä
Joo, kaapissa on tukala hengittaa. Mutta myonnan muutama vuosi sitten piiloutuneeni vaatekaappiin saadakseni olla rauhassa.Pois se minusta, minä ole missään kaapissa ollutkaan. No ehkä tietynlaisissa tilanteissa :saint:
Hyvä idea, mähän voisin levittää vaatehuoneeseen patjan ja mennä sinne mököttämään kun siltä tuntuuJoo, kaapissa on tukala hengittaa. Mutta myonnan muutama vuosi sitten piiloutuneeni vaatekaappiin saadakseni olla rauhassa.
Minulla on tuo "kotiaidinhuone" eli kodinhoitohuone ollut pakopaikkana. pesukoneen ja seinan valiin kun tunkee itsensa, saa olla jopa 5 minuuttia rauhassa ennen kuin joku loytaa.Hyvä idea, mähän voisin levittää vaatehuoneeseen patjan ja mennä sinne mököttämään kun siltä tuntuu
:wave:Alkuiltaa ketjulaiset!
gangbangJoka päivälle oma reikä
Yes pleasegangbang
xnyt saatte lyödä pilkan seinään, meikkä siivosi
ja ilman eri käskyä
Noudatko mut syömään, vaikuttaa paremmalta kun mun hippimakaroonilaatikkoni.
Valveutunut kyllä aivan väärällä saralla. Vaikka kuinka olen opettanut riistäjä-kapitalisti-porvari-aatetta, silti kehtaa tuollaisia laulella.Ei, ei, laheta noin valveutunut nuori henkilo tanne! Pienella muokkaamisella saadaan kunnon anarko-syndikalisti aikaan.
moiAlkuiltaa ketjulaiset!
nyt saatte lyödä pilkan seinään, meikkä siivosi
ja ilman eri käskyä