:kiss: :heart: :flower: :hug::wave::kiss:
:kiss: :heart: :flower: :hug::wave::kiss:
Yök, älä tollasia ällö kuvia laita tänne. :O:kieh:
Kissat madotettu kerran... Kaksi jäljellä!!
Heissan :kiss:Hej lilith :kiss:
Ootsää muistanu säästää ittees mulle?Heissan :kiss:
Oli pakko ku sain taisteluvammoi :saint:Yök, älä tollasia ällö kuvia laita tänne. :O
Jaa niin ku mis mielessä?Ootsää muistanu säästää ittees mulle?
Ens kerralla laita linkki ja varoitus.Oli pakko ku sain taisteluvammoi :saint:
Mikä noilla kissoilla oikeesti on?! Kun menee huussiin ni kas kas, kaikki tulee sosiaalipaskalle samaan aikaan.. Niitä on jonoksi asti!! Jos ei paskalle ni sit syömään |O Heeeermot menee ku koitat istuu pöntöllä ni häntä viuhuu polvitaipeessa :kieh:
lupaat lahjoa itseäsi tymäkällä totilla suihkun jälkeen?Pitäs raahautua suihkuun. Vinkkejä miten saan itseni hilattua sinne?
Viunaa ei ole koskaan kaapissa valmiina. Juon sen minkä ostan.lupaat lahjoa itseäsi tymäkällä totilla suihkun jälkeen?
Selkean feminiininen kuitenkin... Mutta aika hairitseva.Jokseenkin oudon näköinen sohva :x
sä olet ihan niinku lappalaiset että talossa ei koskaan ole yön yli vanhaa viinaa :saint:Viunaa ei ole koskaan kaapissa valmiina. Juon sen minkä ostan.
On tietty yks asia mikä houkuttaa.
:kiss: :flower:hej vaan immeiset
Mä olen puoliks lappalainen ja silti meil tuppaa noi alkoholit jäämään kaappiin ja vanahaksi mennä.sä olet ihan niinku lappalaiset että talossa ei koskaan ole yön yli vanhaa viinaa :saint:
eikä ole vaikea arvata että mikä houkuttaa
LOLJoka päivälle oma reikä