niinpärupee olee jo huolestuttavaa jos palsta ja eritoten ketju tulee jo uniinkin
oli kirahvikin nähnyt unta arieksesta
Viimeksi muokattu:
niinpärupee olee jo huolestuttavaa jos palsta ja eritoten ketju tulee jo uniinkin
sun mies rupee pian ihmettelee kun rupeet vielä unissas puhuu jotain ketjujuttujaniinpä
onneksi nukkuu melko sikeästisun mies rupee pian ihmettelee kun rupeet vielä unissas puhuu jotain ketjujuttuja
Tai puhuttelet lapsia ketjulaisten nikeilläsun mies rupee pian ihmettelee kun rupeet vielä unissas puhuu jotain ketjujuttuja
Tai puhuttelet lapsia ketjulaisten nikeillä
Iltaa kaikille :kiss:
joskus vois jollekin lapselle sanoa että jopas nyt alastulossa mättääTai puhuttelet lapsia ketjulaisten nikeillä
Onneks täällä on suurin osa nimimerkeillä, ei ehkä ihan mies osaa epäillä pahinta jos fami ulvoo unissaan vaikka kirahvia ja pikkukaupunkilaistasun mies rupee pian ihmettelee kun rupeet vielä unissas puhuu jotain ketjujuttuja
Hei vain hei :kiss:Tai puhuttelet lapsia ketjulaisten nikeillä
Rauhallinen ilta on välillä ihan paikallaan, huomenna mulla tiedossa sellainen.Hyvää iltaa mhdm:wave:
mulla rauhallinen ilta,niinkuin aina,jopa vähän tylsäkin. Tuubia kuuntelen ja palstalla pyörin,telkkaris joku leffa taustalla ja mitään hyvää namia ei ole kun olen nyt päässyt tähän herkuttomaan sisälle sen verran ettei tee edes mieli mitään. raejuustoa vois napsia
ei oo yhtään mun tyylistä musiikkia mutta nätti ääni on jätkällä.alkuperänen on parempi vaikka sanoja ymmärtänytkään
IF I CATCH YOU - OFFICIAL - MICHEL TELÓ (AI SE EU TE PEGO) - YouTube
Mulla näitä nyt turhankin paljon mutta ei vaan jaksa lähteä minnekkään,ehkä tuossa keväämmällä sitten.Meneehän se näinkin Nukkumaan pitäs kohta lähteä mut kun ei malttais.Rauhallinen ilta on välillä ihan paikallaan, huomenna mulla tiedossa sellainen.
Oi kiitos murukirahvi on kaunis
Kaunishan sä ootOi kiitos muru
ei mitään vikaa :kiss:Oi kiitos muru