Iltavuorosta palailtu tossa tunti takasin, nyt parit siiderit ja nukkumaan.. Huomen aamusta kakun päällystys ja koristelu. Pikkujäbä täyttää 3 vee..Iltaapi!
Tämä ilta meni mukavassa tilaisuudessa mukavien kavereiden kanssa - ilman alkoholia, jälleen kerran. Ei musta kyllä "loppasuuta" saa enää edes tekemälläkään.
Mitäs muille?
Kuulostaa hyvältäMää oon kotona ison herkkukasan kanssa, pp nukkuu ja mp lähti humputtelemaan Jääteetä ryypiskelen.
Onnittelut pikkumiehelle!!!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28057764:Iltavuorosta palailtu tossa tunti takasin, nyt parit siiderit ja nukkumaan.. Huomen aamusta kakun päällystys ja koristelu. Pikkujäbä täyttää 3 vee..
rauhallista perjantai-iltaa kotosalla, yhden lonkerotsihin kulautin ja nyt syön salmiakkiaIltaapi!
Tämä ilta meni mukavassa tilaisuudessa mukavien kavereiden kanssa - ilman alkoholia, jälleen kerran. Ei musta kyllä "loppasuuta" saa enää edes tekemälläkään.
Mitäs muille?
Mitä laatua salmiakkia?rauhallista perjantai-iltaa kotosalla, yhden lonkerotsihin kulautin ja nyt syön salmiakkia
Mitä laatua salmiakkia?
Pikkumies kiittelee, kunhan aamusti heräilee Maanantaina virallinen päivä on, mutta viikonloppuna on hyvä juhlistaaOnnittelut pikkumiehelle!!!
Hyvää iltaa mhdm:wave:Iltaapi!
Mitäs muille?
nuo muuten on hyviä
Raejuustosta tuli mieleen et tänään kaupalla käymäni sangen huvittava dialogi jonka jälkeen jouduin pidättelemään naurua Joku äijä tuli mulle ettäHyvää iltaa mhdm:wave:
mulla rauhallinen ilta,niinkuin aina,jopa vähän tylsäkin. Tuubia kuuntelen ja palstalla pyörin,telkkaris joku leffa taustalla ja mitään hyvää namia ei ole kun olen nyt päässyt tähän herkuttomaan sisälle sen verran ettei tee edes mieli mitään. raejuustoa vois napsia
rupee olee jo huolestuttavaa jos palsta ja eritoten ketju tulee jo uniinkinmun edellisyön unessa mainittiin mystinen hopeinen diskomies, esiintyi jossain, muistaakseni Semaforissa
en muista unesta sen enempää
liikaa palstailua