Olen 24-vuotias ja vielä neitsyt. Saa kysyä!

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neitsytkö?;28052330:
Itse kysyisin, että olenko vielä neitsyt kun minulla on takana yksi seksin yritys, mutta mies ei onnsitunut pääsemään sisääni, vaikka kovasti yritti ja tämä tuotti minulle suurta tuskaa :(? Koko tapahtuma muistuttikin lopulta enemmän raiskauksen yritystä kuin seksiä. Mielipiteitä? En tosin tuon kokemuksen jälkeen usko haluavani seksiä enää ikinä. Olen nyt 27v. ja tuosta on pari vuotta. Itselläni kyse ei ollut mistään uskonnon vuoksi kieltäytymisestä sivuhuomio.
Lain mielestä suorititte sukupuoliyhdynnän, koska sukuelimenne koskettivat toisiaan. Arkijärki sanoo, että olet yhä neitsyt.

Jos vielä innostut yrittämään uudelleen, niin kokeile sellaista, että sinä päätät, mitä menee minnekin, millä voimalla ja milloin. Laita mies istumaan patjalle ja mene kahareisin hänen syliinsä kasvot mieheen päin. Hän voi tukea sinua lantiosi alta, mutta sinä tosiaan olet tilanteessa päättämässä, mitä tapahtuu. Yksi tyttö "menetti neitsyytensä" minun kanssani juuri tuolla tavalla. Aiemmat yritykset olivat tuottaneet hänellekin kipua ja nyt hän otti minut sisälleen ikään kuin huomaamattaan. Se oli upea kokemus.

neitsytkö?
Lain mielestä suorititte sukupuoliyhdynnän, koska sukuelimenne koskettivat toisiaan. Arkijärki sanoo, että olet yhä neitsyt.

Jos vielä innostut yrittämään uudelleen, niin kokeile sellaista, että sinä päätät, mitä menee minnekin, millä voimalla ja milloin. Laita mies istumaan patjalle ja mene kahareisin hänen syliinsä kasvot mieheen päin. Hän voi tukea sinua lantiosi alta, mutta sinä tosiaan olet tilanteessa päättämässä, mitä tapahtuu. Yksi tyttö "menetti neitsyytensä" minun kanssani juuri tuolla tavalla. Aiemmat yritykset olivat tuottaneet hänellekin kipua ja nyt hän otti minut sisälleen ikään kuin huomaamattaan. Se oli upea kokemus.
Kiitos vinkistä.

Yhteistyössä