Pitäiskö kaikkien sitten olla just samankokoisia?

Lihavuuden lis

Sotaan liikakiloja vastaan terveemmillä elämäntavoilla:) ! Ps. anorektikot eivät rasita suomen taloutta. He ovat marginaalisesti minimaalinen ongelmaryhmä suomessa. Älkää haukkuko heitä. Anoreksia on sitäpaitsi mielensairaus.
Ylipainoosiako sitte saa haukkua? Syömishäiriö voi muuten olla ylipainoosellakin. Jotkut vain mieltää syömishäiriön vain laihojen ongelmaksi.

[QUOTE="Normaali";28050039]Normaalipainon bmi on se 18-25, kyllä siihen melko monenkokoisia mahtuu.[/QUOTE]

Niin mahtuu, mutta joillaki tuntuu olevan ajatuksena se, että pitää olla siä normaalipainon alarajalla että on hyvä.

Täytyy muistaa että ihmiset ei syö ihan vaan huvikseen, vaan siinä on taustalla monia eri syitä.

Ja kyllä tämän palstan läskien dissaaminen on hurjinta mitä oon koskaan missään lukenut, naiset asialla. Nainen on toiselle naiselle susi.

*Kipittää syömään lisää Milkan uutuussuklaata jottei vaan grammaakaan tippuisi, ihan piruuttain!*

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";28050838]Minun mielestä ei saa haukkua. Mutta kummastuttaa kyllä tämä ylipainoisten asenne, että ylipaino olisi normaalia, eikä sillä ole mitään terveyshaittoja.[/QUOTE]

Ei mulla ainakaa oo sellaasta asennetta. Kyllä mä tiän, että ylipaino on epäterveellistä eikä oo normaalia. Ei sitä tarvitte tulla mulle kertomaan. Enkä myöskään kiellä etteikö ylipaino aiheuttaasi terveysongelmia, mutta ei kaikki ongelmat johdu ylipainosta. Mulla olis tasan samat ongelmat vaikka olisin ollu aina normaalipainoonen.

Ja kyllä tämän palstan läskien dissaaminen on hurjinta mitä oon koskaan missään lukenut, naiset asialla. Nainen on toiselle naiselle susi.
Kyllä on tullu vastaan viestejä joissa ihan pokkana ihmetellään, että missä muka täällä palstalla haukutaan ylipainoosia. Ei voi ihmiset olla noin sokeita! Täällä haukutaan armottomasti vaikka mistä syystä, mutta ylipaino todella yleinen syy haukkua vaikka miksi. Haukutaan vaikka koko keskustelu ei edes liittyysi painoon. Kokemusta on.

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
"mii"
Ei hoideta lihavia, ei anorektikkoja, ei tupakoivia, ei alkoholisteja, ei harrastustapaturmia, ei auto-onnettomuus potilaita(olis pysyneet kotonaan) Vanhuksia ei pidä hoitaa, ei niistä mitään hyötyä ole. Flunssakin on itse aiheutettua kun liikut yleisillä pakoilla, kulje kuplassa! Lasten terveydenhuollon voi vanhemmat itse maksaa kun ovat lapset tehneetkin!

Kyllä on tullu vastaan viestejä joissa ihan pokkana ihmetellään, että missä muka täällä palstalla haukutaan ylipainoosia. Ei voi ihmiset olla noin sokeita! Täällä haukutaan armottomasti vaikka mistä syystä, mutta ylipaino todella yleinen syy haukkua vaikka miksi. Haukutaan vaikka koko keskustelu ei edes liittyysi painoon. Kokemusta on.
En ole missään koskaan törmännyt tällaiseen läskivihaan kun tällä palstalla.

Silti uskon että asialla on ihan kourallinen tyyppejä, ehkä jopa vain peräti yksi ainoa joka vauhkoaa joka ketjussa ja näin vääristää meidät ajattelemaan että suurin osa palstailijoista vihaa läskiä. Mene ja tiedä totuudesta, vain se on totta että tämä palsta (naiset) on pahimpia suustaan mitä oon koskaan lukenut. Ilkeilyä, haukkumista, ymmärtämöttmyyttä, tylyyttä.... missä on naisen lämpö, tulee vaan mieleen et riittääkö sitä omille lapsillekaan kun ei tuntemattomille ainakaan heru.

Lukemalla
Uskotko tosiaan tämän palstan lihavia arvostelevien edustavan laihojen mielipiteitä?
Ei kun ne on kirjoittaneet E.T oliot. Joillakin on niin paha olla siinä laihassa kropassaan että sitä pahaa oloa pitää viljellä tänne arvostellen ylipainoisia. Ylipainoisten kilot tuntuu olevan jotenkin niiden pahaaoloa potevien laihojen suurin ongelma jota eivät voi ohittaa laukomatta edes jotain mollaavaa. Itse en ole kovinkaan ylipainoinen kun liikoja kiloja vajaa 10, mutta suututtaa kuitenkin tuollaiset kirjoittelut. Ihan kun haukkumalla saataisiin Suomi ja suomalaiset kaikki hoikiksi.

bmi19
Ei kun ne on kirjoittaneet E.T oliot. Joillakin on niin paha olla siinä laihassa kropassaan että sitä pahaa oloa pitää viljellä tänne arvostellen ylipainoisia. Ylipainoisten kilot tuntuu olevan jotenkin niiden pahaaoloa potevien laihojen suurin ongelma jota eivät voi ohittaa laukomatta edes jotain mollaavaa. Itse en ole kovinkaan ylipainoinen kun liikoja kiloja vajaa 10, mutta suututtaa kuitenkin tuollaiset kirjoittelut. Ihan kun haukkumalla saataisiin Suomi ja suomalaiset kaikki hoikiksi.
Tarkoitatko vastauksellasi, että uskot tämän palstan lihavia arvostelevien edustavan laihojen mielipiteitä?

Omasta puolestani luulen, että niitä törkeitä tekstejä kirjoittelevat teinit, joilla on käytöstavat hukassa.

Yhteistyössä