S
"sini"
Vieras
Missä siten menee raja? Mikä on vierailua ja mikä tunkeilua? Meillä on useampi lapsi, kohta viisi. Omien lasten kaverit ovat terve tulleita meille leikkimään. Mut he ovat jo koulu ikäisiä ja eivät tarvitse passausta. Välipalaa saavat ottaa kuin meidän omatkin mutta mä en kotona tarjoilijaa leiki.
Pienemmät ovat sitten sovitusti hoidossa eli sellaiset jotka tarvitsevat apua leikin sujumisessa, pukemisessa...
Mut välillä mietin kuin meidän lapset sitten vieraillessa käyttäytyvät ja mikä on sopiva vierailu määrä että heitä ei koeta rasitteeksi? Mä kyllä aina sanon että laittavat tulemaan kotiin päin jos on vaivaksi. Ja aina kysytään että voiko tulla leikkimään...
Mut jokaisella on omat mielipiteen ja ne voi poiketa isostikkin minun omista.
Pienemmät ovat sitten sovitusti hoidossa eli sellaiset jotka tarvitsevat apua leikin sujumisessa, pukemisessa...
Mut välillä mietin kuin meidän lapset sitten vieraillessa käyttäytyvät ja mikä on sopiva vierailu määrä että heitä ei koeta rasitteeksi? Mä kyllä aina sanon että laittavat tulemaan kotiin päin jos on vaivaksi. Ja aina kysytään että voiko tulla leikkimään...
Mut jokaisella on omat mielipiteen ja ne voi poiketa isostikkin minun omista.