Uuuh, kuulostaa ihanalle! Miks kukaan ei mulle tuollasta tarjonnu Mä söin riisiä ja jauhelihaa...Alkuperäinen kirjoittaja Minä :);28048717:Tein ystävänpäivälounasta parille kamulle, bataattiranskiksia ja tulisia siipiä, sinihome- ja valkosipulidippiä, porkkana- ja kurkkutikkuja. Jälkkäriksi tuorejuustokakkua jälkkärimaljoista.
Tästä tuli mieleen että söin ensimmäisen arnold donitsini noin pari viikkoa sitten ja petyin kun se maistu ihan berliininmunkille Oli se orginal versio.Kolmannekset smoothiesta, toastista ja donitsista Arnoldsissa.
Olen syönyt siellä vuosia sitten donitsia. Myöhemmin sitten olen jättänyt ottamatta, kun se oli niin rasvaista. Tänään olin lasten kanssa ja syötiin siis kaikki kaikkea. Sen donitsin kuorrute ei ollut sellainen... jähmettynyt niin kuin muistelin, että on ennen ollut, vaan sellainen sula ja ällö. Lapset toki tykkäsi, ja toasti oli ihan hyvää (siitä ei ole vertailukohtaa, olen ottanut "aina" saman ) ja smoohtiekin ihan hyvää, marjaisiaa.Tästä tuli mieleen että söin ensimmäisen arnold donitsini noin pari viikkoa sitten ja petyin kun se maistu ihan berliininmunkille Oli se orginal versio.
Jotenkin luulin että maistuu joltain muulta, erinlaiselta. Onkohan se cake versio sit minkä makunen...