K
kämmen
Vieras
Elikkäs oon aika paljon tehnyt noita täyskäreitä, ja aina painin saman 'ongelman' kanssa: Eli kun teen esim 8 munan kakkupohjaa (mulla yleiskone Kenwood sillä isolla kulholla), ja tulee se jauhojen sekoitus hetki, niin on melkoisen hankalaa saada jauhot tuohon munavaahtomäärään sekoitettua nopeasti ja niin että olisi vielä suht kuohkeaa jauhojen lisäämisen jälkeen. Tähän käytän puuhaarukkaa.
Millä te muut saatte ne sekoitettua keskenään siten että vielä lopputulos on kuohkeaa ja että ne on todella sekaisin eikä mistään löydy niitä suuria jauho''koloja'' taikinan sisältä? Äsken kokeilin sitä koneenomaa k-vatkainta hiljaisella nopeudella, mutta jauhot paakkuuntuivat tosi epätasaiseksi taikinaksi ja jouduin ottaa perinteisen puuhaarukan hätiin. Eli ihan tämmönen perusasia olisi kiva saada jotenkin sujumaan. Eli jos jollain on joku hyvä systeemi, niin kertokaa
Kiitos!!
Millä te muut saatte ne sekoitettua keskenään siten että vielä lopputulos on kuohkeaa ja että ne on todella sekaisin eikä mistään löydy niitä suuria jauho''koloja'' taikinan sisältä? Äsken kokeilin sitä koneenomaa k-vatkainta hiljaisella nopeudella, mutta jauhot paakkuuntuivat tosi epätasaiseksi taikinaksi ja jouduin ottaa perinteisen puuhaarukan hätiin. Eli ihan tämmönen perusasia olisi kiva saada jotenkin sujumaan. Eli jos jollain on joku hyvä systeemi, niin kertokaa