Muita palstalaisia, jotka eivät ole koskaan käyneet Hesassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon käyny Helsingissä joskus pienenä, käytiin samalla Linnanmäellä, tuosta reissusta on kyllä tosi hämärät muistikuvat kun olin niin pieni. Helsinki-Vantaa lentokentällä oon myös ollu :D siinä mun kokemukset tuosta mahtavasta isosta kaapungista! Mulle Kuopio tai Oulu on jo iso paikka, joten Helsinki tuntuu liian suurelta :D

T. Juntti Pohjois-Suomesta

Arvatkaas muuten, mikä on Suomen velkaisimpia kuntia?se sama suuri ja mahtava Hesa. Taitaa olla loppupeleissä niin, että me muu Suomi kustannamme hesalaisten riekkumisen.

Jouduin pakon edessä viettämään joitakin kuukausia Helsingissä. Nykyisin kaupunki näyttää minusta jo miellyttävältä. Ei ehkä nyt juuri keskusta houkuttele, mutta monet muut kauniit alueet. Nykyisin menen sinne jo ihan mielelläni.

Mitä tapahtuu kun pahimpaan ruuhka-aikaan turisti seisoo esim. metron liukuportaissa vasemmalla puolella samaan aikaan kun muut seisovat oikealla puolella? Taakse tulee jono ja pahimmassa tapauksessa joku joka joutuu vaihtamaan liikennevälinettä minuuttiaikataululla myöhästyy.

Olkaa hyvät vaan niistä liukuportaista. Kyllä me maalaiset mielellään paiskitaan töitä, niin saadaan maksettua velkaselle Hesalle ne stadionit, oopperat ja liukuportaat.

[QUOTE="Irina";28039146]Arvatkaas muuten, mikä on Suomen velkaisimpia kuntia?se sama suuri ja mahtava Hesa. Taitaa olla loppupeleissä niin, että me muu Suomi kustannamme hesalaisten riekkumisen.[/QUOTE]

Ääliö-Irinako se siellä taas? 60 % Suomen BKT:stä tulee pääkaupunkiseudulta mut ai niin Irinallehan se ei raha olekaan tärkein...

[QUOTE="vieras";28038972]Niin mitä helvetin yleis sivistystä se muka olis jos olis käynytkin hesassa? Samanlainen kaupunki se on kuin muutkin.[/QUOTE]

Onhan se vähän erikoista, jos ei oman kotimaansa pääkaupungissa ole käynyt eikä nähnyt sen suurimpia maamerkkejä. :)

[QUOTE="vieraana";28039229]Eikö se sama liukuporrasprotokolla ole ihan kaikkialla käytössä, muuallakin kuin Helsingissä? :D

Tosin, noudattavat sitä kaikkialla perkeleen huonosti.[/QUOTE]

Onhan se.

Niille Helsinkiä ja helsinkiläisiä haukkuville. Ottakaapa suurennuslasi käteenne ja lukekaa omat tekstinne, jos helsinkiläiset ovat epäystävällisiä, niin samoin näytätte myös olevan te, erittäin epäkohteliaita, epäystävällisiä ja töykeitä. Ja kyllä niiden tekstien perusteella tulee kirjoittajistaan myös todella typerä kuva.

Mä asun vähän alle 6000 asukkaan kunnas Etelä-Pohjanmaalla, mutta en silti pidä Helsinkiä pahana paikkana. Ihan kivalta paikalta vaikuttaa sen mitä olen siellä käynyt. Viimeksi kesällä 2010 käytiin likan kans Linnanmäellä, sieltä käveltiin eduskuntatalon kautta Elielinaukiolle. Ja ennen tuota eduskuntataloa käytiin jossaki kallioilla kävelemäs enkä menny hukkaan vaikka ei karttaa mukana ollukkaa. :D

Liikennettä en pidä mitenkään ihmeellisenä Helsingis. Ehkä asia olis eri jos pitääs itte ajaa autoa siä. Mutta Espanjas olleena voin sanoa, että kyllä Helsingin liikenne näyttää rauhalliselta verrattuna Espanjan menoon! Kyllä sitä liikennettä kiros muutama suomalaanen, varsinki ne joiden piti työnsä takia ajaa autoa.

Ja Hesa on kyllä jotenki typerä kuuloonen ja sen takia käytänki sanaa Helsinki.

Muoks. niin ja osaan toimia oikeen liukuportais. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä