The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
pysy täällä,pysy täällä,pysy täällä.....

Heippa lukutoukka :wave::heart:
Pakko mentava... meni tosiaan viime yo harakoille ja jouduin paikkaamaan tanaan paivaunistamalla - joka oli tehokkaasta lukuajasta pois. Mutta olen kylla niin vasynyt, etten kovin kauaa taida pystya ajatusta pitamaan kasassa. siina vaiheessa joko sammun, tai kommin tanne :saint:
 
Pakko mentava... meni tosiaan viime yo harakoille ja jouduin paikkaamaan tanaan paivaunistamalla - joka oli tehokkaasta lukuajasta pois. Mutta olen kylla niin vasynyt, etten kovin kauaa taida pystya ajatusta pitamaan kasassa. siina vaiheessa joko sammun, tai kommin tanne :saint:
Tuu nyt joku kerta vähän relaamaan tänne,aivot narikkaan. Ei sua paljon täällä näy:(
mutta tietysti täytyy myös lukea mut käy nyt useemmin:)
 
Tinku, kappaalissa saa 10 e farkkujen hinnasta pois :)
En tiedä kauanko tarjous on voimassa.
Ai on vai? no hitsi,pitäs mennä kattomaan mutta en pääse ku vasta viikonloppuna ja mun tuurilla sillon sitä tarjousta ei enää ole.Kun ihan lähellä ei kyseistä putiikkia ole et täytyy ihan varta vasten sit lähteä,ei voi ohimennen poiketa. Voi vitsi,tahtoo uusia!
 
Ei ollut Kappiksen sivuillakaan tietoa mut siinä videossa oli sil tummalla naisella ihanat farkut,sellaset vois olla kivat.Tumma nainen ihan siinä videon alussa ja loppukuvassa vasemmalla puolella reuninmaisena.
 
vai että oikein yksityiskohtia :LOL:

luulekko että ykskään hyvä perse on jäänyt huomaamatta farkuista puuttuvan tingeltangelin takia
Möh! ei varmaan jää huomaamatta mutta ite en vaan tykkää jos ei ole jotain yksityiskohtaa,se voi olla vaikka tuplatikkaukset tai joku kuvio ei tarvii olla mitään tingelitangeleita,toi video juttu nyt oli esimerkki ja siinä oli kivat farkut. En mä niitä farkkuja osta sen takia että joku mun persettä katsois vaan siksi että ite tykkään tietynlaisista farkuista,en kai mä osta sellasia joista en tykkää.
 
Möh! ei varmaan jää huomaamatta mutta ite en vaan tykkää jos ei ole jotain yksityiskohtaa,se voi olla vaikka tuplatikkaukset tai joku kuvio ei tarvii olla mitään tingelitangeleita,toi video juttu nyt oli esimerkki ja siinä oli kivat farkut. En mä niitä farkkuja osta sen takia että joku mun persettä katsois vaan siksi että ite tykkään tietynlaisista farkuista,en kai mä osta sellasia joista en tykkää.
myönnä reilusti vaan että tykkäät just niistä jotka tuo pepun parhaiten framille
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä