Laihduttajat,mikä on teidän sallittu herkku? ja onko mitään mitä laihduttaja voisi napostella?

niin siinäpä ne kysymykset..haluisin tietää tuon laihduttajan sallitun herkun,onko se vain protsku patukka?

entäpä saako laihduttaja napostella mitn? esim.leffaa katsoessa?
ennen tuli vedettyä kasa karkkia,mitäs nyt...kaikissa joko sokeria kauheesti tai tulee kaloreita

"joo"
No ihan mitä vaan voi syödä, kun ne vähentää sen päivän kaloreista. Kaikille ei todellakaan riitä ne porkkanan ja paprikan palat nautinnon saamiseksi! En ymmärrä miten ne joille naposteluporkkanat käyvät herkusta, ovat ollenkaan päässet lihomaan. Se on täydellinen mysteeri minulle:D

[QUOTE="joo";28022043]No ihan mitä vaan voi syödä, kun ne vähentää sen päivän kaloreista. Kaikille ei todellakaan riitä ne porkkanan ja paprikan palat nautinnon saamiseksi! En ymmärrä miten ne joille naposteluporkkanat käyvät herkusta, ovat ollenkaan päässet lihomaan. Se on täydellinen mysteeri minulle:D[/QUOTE]

Jos tällä viittasit mun kommenttiini niin tarkoitin että naposteluporkkanat ovat esim leffasyömisenä. Ei ne sentään herkkuna mene :D

"vieras"
Mä teen aina dippilautasen ja kermaviilidipin.
Lataan lautaselle porkkanoita ( herkkuja kun löytää hyvät porkkanat), paprikaa, kurkkua, kukkakaalia, viinirypäleitä, omppua, mandariinia jne.

Mukava napostella kun tietää ettei järjetöntä määrää kaloreita tule ja saa napsia paljon, rauhassa.

En tykkää syödä mitään överikalorista mutta vähän, koska se loppu esim. jäätelöpaketista jää huutelemaan mun nimeä sinne pakastimeen.
Siksihän mä pullero olenkin kun en osaa vastustaa herkkuja kaapissa. :D

-20kg
Rahkaa, marjoja ja vähän makeutusainetta. On herkkuna hyvä mutta sisältää myös paljon proteiinia.

Läkeroli karkit on mun karkkeja, askillisen syön silloin tällöin. Tai pidän taskussa ja syön muutaman vaikka joka päivä

"Laihduttaja"
ja muutenkin olen tarkka siitä mitä syön. Syön vain terveellistä ruokaa, kuten maitorahkaa, raejuustoa, kasviksia, ruisleipää, vähäkaloria hedelmiä (en siis syö avokadoa, banaania tai viinirypäleitä), marjoja ja rasvatonta piimää.

[QUOTE="Laihduttaja";28022706]ja muutenkin olen tarkka siitä mitä syön. Syön vain terveellistä ruokaa, kuten maitorahkaa, raejuustoa, kasviksia, ruisleipää, vähäkaloria hedelmiä (en siis syö avokadoa, banaania tai viinirypäleitä), marjoja ja rasvatonta piimää.[/QUOTE]
Terveelliseen ruokavalioon kuuluu myös rasva.

Mutta vastaus kysymykseen. Kirsikkatomaatit, tai stevialla makeutettu kermavaahto ja marjat kaakaonibseillä

"Laihduttaja"
Terveelliseen ruokavalioon kuuluu myös rasva.

Mutta vastaus kysymykseen. Kirsikkatomaatit, tai stevialla makeutettu kermavaahto ja marjat kaakaonibseillä
Rasva ei kuulu terveelliseen ruokavalioon, koska se on erittäin epäterveellistä ja vahingollista ihmiselle, koska se sisältää hirveästi energiaa, kolesterolia ja muita haitallisia aineita! Terveelliseen ruokavalioon kuuluu vain rasvattomat maitotuoteet (rasvaton maito, rasvaton maitorahka, rasvaton raejuusto jne), tietyt ravintorikkaat viljatuotteet (ruisleipä, leseet, vehnänalkiot ja kaurahiutaleet) sekä kasvikset, marjat ja hedelmät poissuljettuna muutama lihottava hedelmä kuten avokado, banaani ja viinirypäleet. Myöskään liha, kala tai kananmunat eivät kuulu terveelliseen ruokavalioon, koska niissä on rasvaa ja muita haitallisia aineita eivätkä ne sula ihmisen elimistössä, mätänevät vain suolistossa.

Mikä on erityisen selvää on se, että terveelliseen ruokavalioon ei missään tapauksessa saa kuulua KOSKAAN esim. kerma, karkit, suklaa, pullat, kakut, leivokset, pizzat, hampurilaiset, perunalastut tai mitkään tuotteet missä on rasvaa, suolaa, sokeria tai muita haitallisia aineita.

Yhteistyössä