The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Eieieieiii pystyy luopuu kahvista :ashamed: oon ihan täysin riippuvainen siitä mut vähentää on pakko kyl. Aamukahvista pidän kii polttojen uhallakin :D
SItten jos ne menee niin että se ruokaläppätulehtuu niin kyllä oli kova paikka jättää kahvi pois.. Sahalla olin hetken konekuskina niin aamuvuoroon kun mentiin niin iltavuoron kahvin lämmäytti mikrossa ja joi sen sillä aika akun aamukahvit tippui keittimen läpitte :)
 
Sangria
SItten jos ne menee niin että se ruokaläppätulehtuu niin kyllä oli kova paikka jättää kahvi pois.. Sahalla olin hetken konekuskina niin aamuvuoroon kun mentiin niin iltavuoron kahvin lämmäytti mikrossa ja joi sen sillä aika akun aamukahvit tippui keittimen läpitte :)
mä en pysty juomaa mikrossa uudelleen lämmitettyä kahvia, oon vähän kronkeli :D

mut joo mä todella toivon ettei kokonaan tartteis tuosta kahveesta luopua, se on mun rakas :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mummulan aamupalat oli aina niin hyviä kun oli joka sorttia tarjolla:) Mulla ei ole ollut enää yli 10 vuoteen mummuja eikä pappoja elossa. En ollut vielä ripari iässäkään kun viimenenki poistui keskuudestamme.

Rupes hymyilyttää kun jouduit taas ryömii peräkontin kautta:D
Lounaan vetelin kitusiini ja on se kyllä ihanaa, että molemmat isovanhemmat vielä elossa - toivottavasti pysyvätkin pitkään! :)
Nyt sitten odottelen isää, lähdetään huonekaluostoksille, kun kaikki ovet suostuvat taas aukenemaan. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä