The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pöh,minnekkään baariin jaksa lähteä. eipä kyllä kiinnostakkaan vaikka hetki sitten v-käyrä oli korkeella ja aattelin että huomenna paukautan menemään mutta nyt jo taas olo et no ei kiinnosta yhtään.
Mina oikein suunnittelen lahtevani huomenna nauttimaan elavasta kulttuurista... Jos jotenkin saan nuo kakarat ruotuun ensin. Olisi tuossa kaupungilla yksi keikka, joka kiinnostaisi nahda.
 
Poika kotona ja sain vielä vänkärin puolen ovenkin auki niin, että pojan sain kyytiin ja pois mallikkaasti.
Tosin, pikkuongelmaa meinasi olla, kun lähdin pojan kaverin pihasta - sain tullessa kuskin oven auki, mutta nythän se ei mennyt enää kiinni. Onneksi tuon ongelman kanssa olen paininut ennenkin ja tiesin, että sussulla on peräkontissa sitomisliina, jolla sidotaan ovi penkin selkänojaan, jolloin se ovi pysyy kiinni. :D
:D
 
Mina oikein suunnittelen lahtevani huomenna nauttimaan elavasta kulttuurista... Jos jotenkin saan nuo kakarat ruotuun ensin. Olisi tuossa kaupungilla yksi keikka, joka kiinnostaisi nahda.
miksen mä ole sinuu nähnyt aikoihin täällä?

joo,varmaan vois itekin joskus jossain käydä,jossain tapahtumissa mutta ei täällä mitään ole|O ja ei sitä tuu kauemmas lähettyä,varsinkaan yksin.
 
Mina oikein suunnittelen lahtevani huomenna nauttimaan elavasta kulttuurista... Jos jotenkin saan nuo kakarat ruotuun ensin. Olisi tuossa kaupungilla yksi keikka, joka kiinnostaisi nahda.
Muaki huvittas, mutkunmutkun, jalakaa särkee ja väsy olis jajajajaja hirrrrweeeeen, hirrrrweeeen emmä tiiä mitä. Mietin tuos, et olikoha liikaa ottaa kk:n työkeikka, ku jalan loukkasin eilen. Nestettä kai toi polovi on täys. Joo tarttis mennä lekurii, mutkunmutkun...
 
Taisin mokata tuossa hetki sitten tai ainakin siltä tuntuu ja nyt olo on kahta kauheempi mitä se oli tunti sitten.Tai ehkä mä vaan kuvittelen...voi per*e! Kaipa se selvii sit viikonlopun aikana tai sitten ei.
 
Poika kotona ja sain vielä vänkärin puolen ovenkin auki niin, että pojan sain kyytiin ja pois mallikkaasti.
Tosin, pikkuongelmaa meinasi olla, kun lähdin pojan kaverin pihasta - sain tullessa kuskin oven auki, mutta nythän se ei mennyt enää kiinni. Onneksi tuon ongelman kanssa olen paininut ennenkin ja tiesin, että sussulla on peräkontissa sitomisliina, jolla sidotaan ovi penkin selkänojaan, jolloin se ovi pysyy kiinni. :D
:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä