The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perrrrkele, 21.15 pitäisi poika noutaa ja ei tee Seatin ovenkahvat mitään... Lukossa eivät ole ja nyt eivät aukea edes takaovet.
Peräkontin kautta kiipesin laittamaan tyhjäkäynnille. Millä helvetillä mä jalkapuolen poikani nyt saan tuonne. En mä sitä peräkontista voi sinne nostaakaan.
Voi vittu, mitä paskaa noi saksalaiset ovenkahvat!
Oisko peräkärry poikaa:D? sori:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
päivä pari sitten toi oli vielä pikkuvika....
Se on pikkuvika, paitsi silloin kun pojalla sattuu olemaan jalka paketissa.
Kävin sen tänään katsastamassa, eikä tullut sanomista muuta tuulilasista ja jarruletkusta, läpi meni ja ajettu lähemmäs neljääsataatuhatta.
Jumalaton turbo, mutta kyllä v*tuttaa nuo ovet.

Tyhjäkäynnillä nyt ja toivotaan, että aukeisi ovet...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Perrrrkele, 21.15 pitäisi poika noutaa ja ei tee Seatin ovenkahvat mitään... Lukossa eivät ole ja nyt eivät aukea edes takaovet.
Peräkontin kautta kiipesin laittamaan tyhjäkäynnille. Millä helvetillä mä jalkapuolen poikani nyt saan tuonne. En mä sitä peräkontista voi sinne nostaakaan.
Voi vittu, mitä paskaa noi saksalaiset ovenkahvat!
Mulla onneksi volvon ovet on nyt pysyny jäätymättä nyt ,mut se ei vaan muuten toimi :D

Toivottavasti saisit ne pian auki :hug:
 
Se on pikkuvika, paitsi silloin kun pojalla sattuu olemaan jalka paketissa.
Kävin sen tänään katsastamassa, eikä tullut sanomista muuta tuulilasista ja jarruletkusta, läpi meni ja ajettu lähemmäs neljääsataatuhatta.
Jumalaton turbo, mutta kyllä v*tuttaa nuo ovet.

Tyhjäkäynnillä nyt ja toivotaan, että aukeisi ovet...
siinäkö on niin luja kytkin että se kestää noin paljon alkuperäistä rajumman väännön?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28018332:
Mulla onneksi volvon ovet on nyt pysyny jäätymättä nyt ,mut se ei vaan muuten toimi :D

Toivottavasti saisit ne pian auki :hug:
Tuo kyllä toimii kun tauti ja -29 astetta oli yksi aamu viikkoja sitten ja jaksoi ilman piuhaa pyöriä dieseli käyntiin.
Mutta perkele, kun nuo ovet nyt v-tuilee.
Soitin sussulle, niin sanoi, että tunnin kun käyttää niin ne aukeaa taas pari tuntia, mutta sitten jäätyy taas. Perkeleen kiva.
 
"Poika"
Perrrrkele, 21.15 pitäisi poika noutaa ja ei tee Seatin ovenkahvat mitään... Lukossa eivät ole ja nyt eivät aukea edes takaovet.
Peräkontin kautta kiipesin laittamaan tyhjäkäynnille. Millä helvetillä mä jalkapuolen poikani nyt saan tuonne. En mä sitä peräkontista voi sinne nostaakaan.
Voi vittu, mitä paskaa noi saksalaiset ovenkahvat!
Mitäs jos menisit taksilla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä